Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:16, 23 Sty 2012 Temat postu: [Flow Graph] Wyłączanie Nanosuit (Poradnik) |
|
A więc w moim pierwszym tutorialu pokażę wam jak wyłączyć Nanokombinezon bez ingerencji w pliki gry .
A więc zaczynamy od ustawienia proximity trigger:
[img]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tworzymy flowgraph i umieszczamy :
add node -> game ->start
logic -> Any
Actor -> LocalPlayer
Nanosuit -> Filter Mode (odpowiada za funkcje skafandra (pancerz niewidzialność ) oraz FilterVisionMode (odpowiada za wizjer oraz nanowizje)
Funkcje flow graph odpowiadające za kombinezon ustawiamy wedle uznania a następnie łączymy to tak jak na zdjęciu poniżej :
[link widoczny dla zalogowanych]
W ten sposób możemy dowolnie wyłączać/włączać poszczególne opcje NS .
Proszę o rady na przyszłość i opinie dotyczące tutorialu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Pon 15:36, 23 Sty 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
eto
Dołączył: 13 Cze 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:53, 03 Lut 2012 Temat postu: |
|
wiem ze moge teraz cie urazic, ale jest bardzo biedny, tutorial ma nauczac i byc przejrzysty, twoj nie uczy nic, tylko i wylacznie jednej konkretnej mozliwosci ktorej i tak nikt nie zrozumie bo nic nie tlumaczysz.
dlaczego game -> start?
czym jest logic -> any?
kto to localplayer?
dlaczego proximity trigger skoro sa inne rodzaje?
takie pytania ma kazdy poczatkujacy i od tego sa bardziej zaawansowani, by to wytlmaczyc. poza tym staraj sie unikac burdelu w fg editorze, wiem ze i tak bedzie dzialac (wszak bedzie dzialac nawet jak wszystkie node'y nalozysz na siebie), ale tu chodzi o przejrzystosc.
jesli czegos nie rozumiesz, to poszukaj w internecie, tam jest wszystko i jak zrozumiesz to ubierz to w swoje slowa. no chyba ze nie ma tego albo nie dziala dalej, wtedy po prostu przyznaj sie do bledu.
zreszta zobacz tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
nad kazdym moim tutorialem spedzilem po kilka godzin by to ladnie i zrozumiale dla kazdego wyjasnic.
z checia zrobilbym kolejne ale na ww forum cos modding crysisa/developing ce3 niebardzo i po prostu nie mam motywacji
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez eto dnia Pią 12:56, 03 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:37, 03 Lut 2012 Temat postu: |
|
Dziękuje za sugestie . Następnym razem bardziej rozwinę temat zanim wstawię go na forum . To był mój pierwszy w życiu tutek ale z następnym się postaram o wiele bardziej .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|