Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MacGyver246
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:41, 14 Sty 2013 Temat postu: Materiał piasku |
|
Witam wszystkich
Jestem początkujący i z bananem na twarzy robiłem sobie mapkę. Chcąc ją oteksturować piaskiem napotkałem na problem ze nie posiadam materiału owego piasku (przy okazji powiem, że w Material Editor nie pokazuje mi podglądu materiału)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
noname_pl
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Pon 18:59, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
Miałem ten sam problem. Ogólnie w samym CryEngine 3 jest dosyć ubogo w tekstury, materiały i assety. Lepiej weź Crysis 2 SDK. Tam można robić naprawdę spoko rzeczy. Ja na przykład tworzę mapkę umiejscowioną na Marsie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MacGyver246
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:31, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
A nie dało by się jakoś bez 2 załatwić bo nie mam zakupionej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
noname_pl
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Pon 20:52, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
Mógłbyś znaleźć kogoś, kto umie tworzyć tekstury czy materiały albo samemu się nauczyć:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MacGyver246
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:34, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
A materiały z sandbox'a 2 wspułpracuja z cry engine 3 jesli tak mógłby ktos wstawic textury i materialy i dać linka bo nie chce mi sie "łatwic" crysis'a 2 i engine'a po same materiały ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
noname_pl
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Pon 21:37, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
Nie działają. Wyrzuca błedy. Zresztą to jest około 500-700 mb
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MacGyver246
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:08, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
I pewnie jeszcze do tego nie ma zadnych gotowych textur i materialow do pobrania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
noname_pl
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Pon 22:11, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
I tu się mylisz bo mam tekstury:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I na dodatek modele 3d:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
MacGyver246
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:51, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
Dzięki bardzo za swietne linki jest tam sporo tego tylko jeszcze jedno pytanko jak zrobic zeby taka textura byla jednoliya a nie takie kwadraty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
noname_pl
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Pon 22:54, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
Jeśli wiem o co ci chodzi to pewnie:
Na samym dole panelu od teksturowania jest opcja Change. Kliknij na nią potem na mapkę i wybierz najwyższą rozdzielczość.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez noname_pl dnia Pon 22:54, 14 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
MacGyver246
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:58, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
Spoko nie jestem teraz przy kompie i nie wiem jak to jest w ce3 ale w unity z takiej textury wychodzily na podlozu kwadraty z textury ;D (maslo maslane wyszlo)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MacGyver246 dnia Pon 23:00, 14 Sty 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
noname_pl
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Pon 23:00, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
Chodzi ci o to, że jest za gęsta tekstura? Takie malutkie kwadraciki które obrzydliwie wyglądają?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MacGyver246
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:07, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
Dokladnie o to chodzi i z tego co wywnioskowalem danie na najwyzsza rozdzielcos w tym okienku zalatwi sprawe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
noname_pl
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Pon 23:10, 14 Sty 2013 Temat postu: |
|
Nie jestem pewien. Może. Ale na dziś starczy. Jutro jeszcze to ogarnę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MacGyver246
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:31, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
A więc jest teraz taki problem ze gdy chce załadować jakąś texture niestandardową do terrain texture layers (terrin/texture...) to wywala błąd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
noname_pl
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Wto 16:32, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
Jak on brzmi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MacGyver246
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:41, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
Error while loading the texture !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
noname_pl
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Wto 19:59, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
Bo musi być format dds. A co do wyjmowania tekstur to jednak można. Sposób:
Na początek potrzebny nam będzie program QickBMS oraz wtyczka która zrobimy sami. Tworzymy nowy plik tekstowy ktory nazywamy dowolnie i wklejamy :
# Crysis 2 (script 0.2)
# supports both retail and mpdemo
# script for QuickBMS [link widoczny dla zalogowanych]
quickbmsver 0.4.10b # correct reimporting granted from this version
getdstring SIGN 2
if SIGN == "PK"
print "the input file is already decrypted, open it normally as a ZIP"
cleanexit
endif
get NIGEL_SIZE asize
math i = 0
do
goto -10
get PKSIZE long
get OFFSET long
if i == 0
set CRYSIS2_KEY binary "\xc9\x68\xfb\x67\x8f\x9b\x42\x67\x85\x39\x9e\x84\xf9\xb9\x9d\xc4" # retail
elif i == 1
set CRYSIS2_KEY binary "\xf3\x85\x0a\x96\xb7\x4a\xbe\x07\x12\x60\x4a\x4d\xe8\x03\xa1\x16" # mpdemo
else
print "no valid key found, contact me!"
cleanexit
endif
math i += 1
encryption xxtea CRYSIS2_KEY "" 0 16
log MEMORY_FILE OFFSET PKSIZE
encryption "" ""
get PK_sign long MEMORY_FILE
while PK_sign != 0x02014b50
goto 0 MEMORY_FILE
ComType deflate
for PKOFF = 0 < PKSIZE
get PK_sign short MEMORY_FILE
get sign short MEMORY_FILE
get ver_made short MEMORY_FILE
get ver_need short MEMORY_FILE
get flag short MEMORY_FILE
get method short MEMORY_FILE
get modtime short MEMORY_FILE
get moddate short MEMORY_FILE
get crc long MEMORY_FILE
get comp_size long MEMORY_FILE
get uncomp_size long MEMORY_FILE
get name_len short MEMORY_FILE
get extra_len short MEMORY_FILE
get comm_len short MEMORY_FILE
get disknum short MEMORY_FILE
get int_attr short MEMORY_FILE
get ext_attr long MEMORY_FILE
get rel_offset long MEMORY_FILE
getdstring name name_len MEMORY_FILE
getdstring extra extra_len MEMORY_FILE
getdstring comment comm_len MEMORY_FILE
savepos PKOFF MEMORY_FILE
math offset = rel_offset
math offset += name_len
math offset += 0x1e
if uncomp_size == 0
set method long 0
endif
if method == 0
Log name offset uncomp_size
elif method == 8
CLog name offset comp_size uncomp_size
elif method == 11
encryption xxtea CRYSIS2_KEY "" 0 16
CLog name offset comp_size uncomp_size
encryption "" ""
else
print "unsupported compression method %method% at offset %PKOFF%, contact me!"
cleanexit
endif
next
Następnie zapisujemy to co wkleilismy i zmieniamy rozszerzenie pliku .txt na .bms
Teraz programem QickBMS otwieramy naszą nową wtyczkę, a następnie wyszukujemy z crysisa 2 plik .pak który chcemy rozpakować i juz mozemy rozpakować ; D to tyle ; )
Napisane przez kup mi ??? z MPC Forum
Link do Quick BMS:
[url]http://chomikuj.pl/ELisovy/*e2*96*baSoft+for+Windows/UnPack/quickbms/quickbms,1778046573.exe[/url]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MacGyver246
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:10, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
Szukając nowych "podkładów' do tekstur odkryłem że one już są w przeglądarce layers texture wchodzimy w ścieżkę "game/textures/terrain/detail" i mamy pełno tego świństwa ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
noname_pl
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Wto 20:16, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
Za pomocą tego z góry możesz wyciągnąć wszystkie pliki .pak z Crysisa 2, także możesz robić co chcesz. Sposób działa sam próbowałem. Ale i tak wolę Crysis 2 SDK ze względu na to, że AI w CryEngine 3 samym jest lekko mówiąc upośledzone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MacGyver246
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:38, 15 Sty 2013 Temat postu: |
|
Ale to nie od dziś wiadomo że raczej porządne AI trzeba napisać samemu ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|