Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 15:04, 07 Gru 2011 Temat postu: [TUTORIAL] Dodawanie modeli |
|
Witam. W tym tutorialu napisze jak dodawać modele zrobione przez nas w 3d max do CryEngine 3.
Programy
[link widoczny dla zalogowanych]-3d max w wersji dla studentów.
[link widoczny dla zalogowanych]-Photoshop
[link widoczny dla zalogowanych]-Gimp (Alternatywa dla photoshop)
Instalacja plugin'ów
3d max-Z folderu CryEngine 3\Tools kopiujemy CryExport(liczba)
14-3d max 2012
13-3d max 2011
12-3d max 2010
11-3d max 9
10-3d max 8
oraz z folderu CryEngine 3\Tools\CryMaxTools kopiujemy LoadCryMaxTools.ms do 3ds Max 2012\Scripts (w moim przypadku jest to wersja 2012)
Photoshop-Z folderu CryEngine 3\Tools kopiujemy CryTIFPlugin_XX.8bi
(gdzie XX oznacza wersje 32 albo 64 bity) do folderu \Plugins.
Pliki z folderu CryEngine 3\Bin32
zlib1.dll
jpeg62.dll
libtiff3.dll
Kopiujemy do głównego katalogu PHOTOSHOP
Dalsza cześć poradnika wkrótce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:45, 08 Gru 2011 Temat postu: |
|
Ostatnio przy exporcie modeli mam problem z kolizjami (przenikam przez modele) . Czym to może być spowodowane ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Czw 21:57, 08 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 23:19, 08 Gru 2011 Temat postu: |
|
Zrobię VideoTutoriala ale bez głosu bo mi się mikrofon popsuł. Pokarze jak zrobić kolizje dla modelu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:58, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
Wcześniej wystarczył export i automatycznie stworzyły się kolizje . Najlepiej do nowszej wersji 3d maxa żebyś zrobił bo ja korzystam z 2012 .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 21:34, 12 Gru 2011 Temat postu: |
|
[link widoczny dla zalogowanych]- link do poradnika
Jest w nim parę pomyłek kiedy wszedłem w nieodpowiedni folder ale powinien być zrozumiały.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marcinLDZ dnia Pon 21:35, 12 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:12, 13 Gru 2011 Temat postu: |
|
THX . Zauważyłem że czasami modele złożone z jednej bryły mają kolizje a czasami nie .
EDIT: O i mam pytanie czemu gdy zapisuje mapę nie zapisuje mi nałożonych materiałów ? NP nałożę materiał asfaltu na drogę zapisze mapę uruchomi ponownie edytor i nie jest nałożona .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Wto 20:47, 13 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 23:34, 13 Gru 2011 Temat postu: |
|
[link widoczny dla zalogowanych]-Niewiem czy oto ci chodzi ale poszukaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:30, 21 Gru 2011 Temat postu: |
|
A jakim skrótem odpalasz ten material editor ? Bo u mnie jak kliknę M to włącza się ten wizualny edytor a nie ten co ty masz na filmiku .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 22:04, 21 Gru 2011 Temat postu: |
|
I wybierz Compact
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez marcinLDZ dnia Śro 22:06, 21 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:00, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
Mam pewien problem od pewnego czasu . Exportuje model , kopiuje go do folderu game i w edytorze zamiast modelu widzi tylko czerwoną kulę (bez textur) . Obojętnie co exportuje jest to samo nawet przy zwykłym boxie . I to sie dzieje od pewnego czasu dopiero i nawet po zainstalowaniu 3d maxa 2011 i pluginu do tej wersji .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|