Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

[TUTORIAL] Dodawanie modeli

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> CryEngine 3™
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 15:04, 07 Gru 2011 Temat postu: [TUTORIAL] Dodawanie modeli

Witam. W tym tutorialu napisze jak dodawać modele zrobione przez nas w 3d max do CryEngine 3.

Programy
[link widoczny dla zalogowanych]-3d max w wersji dla studentów.
[link widoczny dla zalogowanych]-Photoshop
[link widoczny dla zalogowanych]-Gimp (Alternatywa dla photoshop)

Instalacja plugin'ów

3d max-Z folderu CryEngine 3\Tools kopiujemy CryExport(liczba)
14-3d max 2012
13-3d max 2011
12-3d max 2010
11-3d max 9
10-3d max 8

oraz z folderu CryEngine 3\Tools\CryMaxTools kopiujemy LoadCryMaxTools.ms do 3ds Max 2012\Scripts (w moim przypadku jest to wersja 2012)

Photoshop-Z folderu CryEngine 3\Tools kopiujemy CryTIFPlugin_XX.8bi
(gdzie XX oznacza wersje 32 albo 64 bity) do folderu \Plugins.
Pliki z folderu CryEngine 3\Bin32
zlib1.dll
jpeg62.dll
libtiff3.dll
Kopiujemy do głównego katalogu PHOTOSHOP

Dalsza cześć poradnika wkrótce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki99




Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:45, 08 Gru 2011 Temat postu:

Ostatnio przy exporcie modeli mam problem z kolizjami (przenikam przez modele) . Czym to może być spowodowane ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Czw 21:57, 08 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 23:19, 08 Gru 2011 Temat postu:

Zrobię VideoTutoriala ale bez głosu bo mi się mikrofon popsuł. Pokarze jak zrobić kolizje dla modelu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki99




Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:58, 09 Gru 2011 Temat postu:

Wcześniej wystarczył export i automatycznie stworzyły się kolizje . Najlepiej do nowszej wersji 3d maxa żebyś zrobił bo ja korzystam z 2012 .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 21:34, 12 Gru 2011 Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]- link do poradnika
Jest w nim parę pomyłek kiedy wszedłem w nieodpowiedni folder ale powinien być zrozumiały.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marcinLDZ dnia Pon 21:35, 12 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki99




Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:12, 13 Gru 2011 Temat postu:

THX . Zauważyłem że czasami modele złożone z jednej bryły mają kolizje a czasami nie .

EDIT: O i mam pytanie czemu gdy zapisuje mapę nie zapisuje mi nałożonych materiałów ? NP nałożę materiał asfaltu na drogę zapisze mapę uruchomi ponownie edytor i nie jest nałożona .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luki99 dnia Wto 20:47, 13 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 23:34, 13 Gru 2011 Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]-Niewiem czy oto ci chodzi ale poszukaj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki99




Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:30, 21 Gru 2011 Temat postu:

A jakim skrótem odpalasz ten material editor ? Bo u mnie jak kliknę M to włącza się ten wizualny edytor a nie ten co ty masz na filmiku .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 22:04, 21 Gru 2011 Temat postu:


I wybierz Compact


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez marcinLDZ dnia Śro 22:06, 21 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luki99




Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:00, 01 Mar 2012 Temat postu:

Mam pewien problem od pewnego czasu . Exportuje model , kopiuje go do folderu game i w edytorze zamiast modelu widzi tylko czerwoną kulę (bez textur) . Obojętnie co exportuje jest to samo nawet przy zwykłym boxie . I to sie dzieje od pewnego czasu dopiero i nawet po zainstalowaniu 3d maxa 2011 i pluginu do tej wersji .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> CryEngine 3™ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin