Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 8:15, 08 Kwi 2009 Temat postu: Jak dodać modele |
|
Tak jak w temacie, jeżeli to warzne to robie je na blenderze
(a gdzie dać ten temat to niewiedzialem)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Gość
|
Wysłany: Sob 17:21, 27 Cze 2009 Temat postu: |
|
Ale niby czego? (modele)
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 17:21, 27 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 1:45, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
np:domek a wiesz w ogóle jak dodawać modele
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
Gość
|
Wysłany: Śro 7:42, 01 Lip 2009 Temat postu: |
|
W RollupBar w zakładce objects (pierwszej) klikasz Brush i tam np. outdoor> islanders_structures i tam są pomosty i drewniane domki, z bambusa i drewna. Ale nie tylko, tam jest też merc_structures (budowle najemników) a same obiekty wstawia się podobnie jak rośliny wybierasz jakiś domek, klikasz na niego dwa razy i go umieszczasz. Ale uważaj, najlepiej na równym terenie bo np: kiedy postawisz na jakimś pagórku to będzie wyglądało jakby boczna ściana w domku wrastała w górę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Na czerwono zaznaczyłem tam gdzie jest objects i brush a na inne kolory przydatne narzędzia (te u góry)
ta strzałka zaznaczona na fioletowo służy do zaznaczania, ta figura na zielono, nią możesz przesuwać objekt wzdłuż osi x, y, z (w góre i w dół i w lewo i w prawo) a ta figura na pomarańczowo służy do obracania. Pozdro
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 7:49, 01 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Sob 17:22, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
Przekonwertowałeś je na .GGF?
1.Jeśli tak to cgfy umieść w C:\...\Ubisoft\Crytek\Far Cry\Objects\
Jesli jeszcze nie masz takiego folderu to go stworz.
Chyba że chcesz umieścić modele do jednej mapki albo do moda to inaczej sie to robi.
Np. do mapki:
...\Levels\nazwamapki\Objects
A potem otwierasz edytor i wstawiasz brushy.
2.Nie?
Wpisz w google "Blender CGF Scripts
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kata55 dnia Sob 17:25, 20 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 18:06, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
Kata55 Problem został rozwiązany już dawno temu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|