Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 21:27, 05 Lis 2010 Temat postu: modele (3d) *linki |
|
Witam, jak ktoś zna linki z jakimiś modelami (3d) niech zapisze je tutaj. Będę wdzięczny.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Pią 21:27, 05 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Sob 11:01, 06 Lis 2010 Temat postu: |
|
[link widoczny dla zalogowanych] wejdź w dział download i Assets
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Sob 11:20, 06 Lis 2010 Temat postu: |
|
THx ktoś jeszcze jakieś ma?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Sob 11:25, 06 Lis 2010 Temat postu: |
|
a jak, ściągne i coś mi nie będzie pasowało to można to usunąć i czy nie będzie błędów i zmian w kampanii??
==//U3er Pr0 n00b 3dm1n:
Chyba szykuje się kolejne ostrzeżenie za podwójnego posta. To już nie pierwszy raz więc uprzedzam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Sob 11:38, 06 Lis 2010 Temat postu: |
|
Za błędy w kampanii odpowiadają raczej skrypty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 18:26, 08 Lis 2010 Temat postu: |
|
Jeśli wszystko będzie jako mod to nie będzie problemu. Nie polecam wrzucać czegokolwiek do zwykłego FC gdyż mogą się potem pojawić różne błędy( zwłaszcza jeśli jest się w tej materii niedoświadczonym ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Czw 15:59, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
create a folder (e.g. HeavySniper) in FarCry\Mods and copy here what you have found in AS500\Mod folder
So You wil heave FarCry\Mods\lHeavySniper and here will be two folders: objects and scripts. Then the default AW50 will be replaced.
Good Luck
PS: Let me know it it help.
przetłumaczy mi to ktoś bo jak wklejam w tłumacza to ni do końca rozumiem chodzi tu o tą spluwe którą ściągnołem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 20:30, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
Stwórz folder ( np. HeavySniper ) w FarCry/Mods i skopiuj tam wszystko co znajdziesz z folderu AS50. Powinny to być foldery Objects i Scripts. Teraz po wczytaniu moda oryginalna snajperka zostanie zamieniona.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Czw 20:56, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
zadziałało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|