Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 0:36, 22 Lut 2010 Temat postu: Nowe modele By Szczekus |
|
Witam,
Z racji że coraz więcej osób używa moich palm w swoich pracach, nie zawsze za moim pozwoleniem, postanowiłem oficjalnie wypuścić je, aby każdy mógł z nich korzystać.
Palmy są przystosowane z myślą o użyciu ich jako roślinność, dlatego nie zaleca się używania ich jako Brush( choć jest to do zrobienia za pomocą Data Base View ).
Oto szybki podgląd, jak sprawują się w edytorze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Download:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę tylko o to aby nikt nie zapomniał dodać mnie jako ich autora i poinformować o ich użyciu w swoim projekcie .
EDIT:
A to dawno już obiecane skały. Jest ich w sumie 15 ( 5 modeli po 3 rodzaje tekstur ). Gotowe do użycia jako Brush lub vegetacja.
Brush:
[link widoczny dla zalogowanych]
Vegetacja:
[link widoczny dla zalogowanych]
Download:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
EDIT2:
Dodaję do ściągnięcia paczkę która zawiera zarówno palmy jak i skały.
Download full package( dzięki Didjay )
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 3 razy
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Nie 15:21, 12 Wrz 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Pon 22:49, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
dobra robora,i świetnie wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:25, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
Ładne żywe kolory tekstur.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 11:51, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
Piękne palmy super.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 0:21, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
noo stary wlasnie ogladalem filma tego francuza co tak fajnie napierdziela mapki i sie spytalem skad ma te zajebiste palmy i wtedy mowil to robota szczekus na poczatku nie kumalem co to wogole znaczy szczekus ale teraz wiem, tez skorzystam wymiatasz i dziekuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Wto 15:01, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
Pls zrob reupload tych palm bo ja nie moge ich pobrac(nie ma takiego pliku na stronie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 23:52, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
Zrobię nowy upload jak tylko dostanę te pliki od osób które już je ściągnęły, ja niestety nie mam ich już na dysku twardym .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Śro 19:35, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Update pierwszego posta. Dodałem opis i linki do ściągnięcia skał.
Niedługo naprawię link do palm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Śro 22:16, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Sob 20:47, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
No minelo troche czasu i głusza...Moze cos napiszesz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 23:54, 11 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Dodałem nowe linki do palm( filefactory i rapidshare ) oraz paczkę( i logo ) stworzoną przez zaprzyjaźnionego moddera, Didjay`a.
Miłej zabawy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Nie 12:26, 12 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Ale ktory link jest do paczki???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 15:21, 12 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Kliknij na ten d*pny banner na samym dole, w sumie tam wszystko pisze ( download full package ) .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Wto 16:09, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
czym ty takie coś robiłeś kolego??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 18:23, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
3DS Max 7,9 + Gimp + Crazy Bump
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Wto 21:08, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
Dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Czw 18:14, 04 Lis 2010 Temat postu: |
|
osk ściąłem palmy i co dalej ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 19:34, 04 Lis 2010 Temat postu: |
|
Jeśli chcesz je użyć do moda to wklejasz je do "Mods/<nazwa>/Objects/Palms/*".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Czw 19:54, 04 Lis 2010 Temat postu: |
|
A mam problem z CrazyBumpem: kiedy wejde do jakiegos folderu i najade na jakis obrazek lub bede w nim siedzial wiecej niz 2 sekundy to mi sie wylacza.
Dlaczego tak sie dzieje? I jak moge sie tego pozbyc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 15:39, 05 Lis 2010 Temat postu: |
|
odpakowałem ale jak je ustawiam w grze to są jakieś czerwone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 15:49, 05 Lis 2010 Temat postu: |
|
błąd nieaktualny super to!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 16:04, 05 Lis 2010 Temat postu: |
|
Coś w ogóle jest nie tak z tymi paczkami... sprawdzę i naprawię linki w najbliższym czasie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 16:14, 05 Lis 2010 Temat postu: |
|
nie bo nie odpakowałem wszystkiego już działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 16:27, 05 Lis 2010 Temat postu: |
|
a da się zrobić je jako brush jak tak to opisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Pią 17:01, 05 Lis 2010 Temat postu: |
|
Jako brush? Jasne.Proscizna. Wstawiasz folder z palmami i skalami do folderu z far cryem i w edytorze map stawiasz dowolnego brusha(np. box) i w parametrach pierwsza linijka to prefab. klikasz w trzy kropki przy sciezce oraz wybierasz owe palmy.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pią 17:04, 05 Lis 2010 Temat postu: |
|
LOL!
Wystarczy w głównym folderze FC zrobić nowy folder o nazwie "Objects"
Potem wejść do edytora kliknać brusz i tam masz modele, które wkleiłeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 17:33, 05 Lis 2010 Temat postu: |
|
Pisałem to już wcześniej, ale chłopaki lubią sobie życie utrudniać z tego co widzę
Taka metoda jaką opisał kata55 ma zastosowanie gdy chcemy użyć nowych modeli do mapy, bez potrzeby tworzenia jej jak mod. Wtedy obiekty wrzucamy do folderu o dowolnej nazwie w katalogu, gdzie znajduje się mapa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|