Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
XsErO
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:10, 01 Paź 2009 Temat postu: Creature Generator jak to dziala ?? |
|
Znalazlem creature generator w sanboxie i wsatwielm go na mapie ustawilem rodzaj potwora trigen ale on sie nie pojawiaja jak dam ctrl + G
i jeszcze jeden problem ze nie widze trigenow(potorow) w edytorze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Czw 19:35, 01 Paź 2009 Temat postu: |
|
Chodzi ci o te mutanty z archatype entity ? cze z Entity ?
jeżeli z entity robisz mutanty to zmień model . zauważ ze kiedy klikniesz na wybór modelu otwiera sie puste okno . musisz zrobic wstecz i wybrac poprawny folder
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 21:34, 01 Paź 2009 Temat postu: |
|
Żeby potworek/najemnik się "zrespawnował" musisz ustawić na mapie np. Proximity Trigger, potem wybierasz na dole na OnEnter, Pick New i klikasz tego "Creature Generator". Teraz jak wejdziesz w Proximity Trigger`a twym oczętom ukaże się postać twego wyboru ^^
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
XsErO
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:58, 02 Paź 2009 Temat postu: |
|
O te z entity bo w archetype nie mam zadnych i nie rozumiem o co ci chodzi disturbed
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 19:16, 02 Paź 2009 Temat postu: |
|
Chodzi mu o to że jak wybierasz mutanta z Entity, musisz mu sam wybrać jego model. Tu widzimy błąd Crytek`a
[link widoczny dla zalogowanych]
A jeśli chcesz mieć do wyboru mutanty, najemników itp. z archetype entity( tu z reguły są gotowce którym nie trzeba nic ustawiać), musisz otworzyć
"Data Base View"(Window->Show Data Base View)
[link widoczny dla zalogowanych]
W zakładce "Entity Library" klikasz na "Load library" i otwierasz gotową bibliotekę. Masz tam do wyboru między innymi:
-mutanty
-najemnicy
-obiekty z fizyką
-przełączniki, drzwi
i inne pierdoły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
XsErO
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:42, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
a co zrobic zeby mutant mnie atakowal bo on stoi i sie patrzy na mnie xD próbowałem rozne AI ale nic to dalem mu falcon tez nic o co chodzi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 11:53, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
W opcjach musisz zmienić mu "Character", ten domyślnie wybrany zwykle już nie istnieje, lub ma inną nazwę.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
XsErO
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:57, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
Wielkie Dzięki Mój mistrzu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 12:03, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
Heh, spoko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|