Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Wto 20:54, 31 Sie 2010 Temat postu: Dopasowywanie rzeczy do siebie w powietrzu |
|
Tak jak w temacie mam pytanie czy jak robimy np. dlugi tunel w jakims pagorku ktory przechodzi przez jego srodek to jest jakas latwa funkcja w edytorze dopasowywujaca krawedz jednego segmentu do drugiego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
KT/Szczekus
****Administrator****

Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 23:55, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
Jest opcja która dba o to aby obiekt od chwili wstawienia na mapie wył przyłączony do siatki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Można ustawić nawet gęstość siatki zależnie od naszych potrzeb i obiektu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Śro 22:14, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Tak, ale mialem na mysli cos co ustawia ta siatke automatycznie w zaleznosci od wielkosci obiektu.
p.s. btw twoj poprzedni avatar mi sie bardziej podobal niz obecny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
KT/Szczekus
****Administrator****

Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Śro 22:52, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Nie ma czegoś takiego. Jedyna funkcja to ta którą Ci podałem, jest bardzo przydatna i w zupełności wystarcza ( nasz level designer to potwierdza ).
P.S:Stary avek był z balu przebierańców. Teraz mam mój faktyczny ubiór taki jak chodzimy na ASG .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Czw 15:01, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Aha, dzieki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|