Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Pon 10:29, 10 Mar 2008 Temat postu: gunship |
|
Gdy dodam heli do mapy,podłącze do niego triggena to on zamiast przylecieć londuje.co jest źle?może to dlatego że dałem go w powietrzu a nie na terenie
//edit
postawiłem heli na gruncie i tak najemnik do niego wchodzi,ale heli leci nietam gdzie trzeba i w dodatku tuż nad wodą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez brda dnia Pon 10:50, 10 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
JackGTA
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:53, 11 Mar 2008 Temat postu: |
|
teraz trzeba zrobić aby helikopter rozładował pokładowych,atakował i w razie uszkodzeń wracał do bazy, wystarczy w Entity Properties w linijkach pointAttack, pointBackOff
i pointReinforce pozmieniać jak na obrazku:
Fragment poradnika
Spróbuj Reload> Reload Scripts
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Czw 20:32, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
tak sie zkłada ze to jest zastosowane areload scriots nie pomaga i on leci mi dalej w innym kierunku i w dodatku tuz nad woda.hmmm moze to dlatego ze niustawilem punktu zrzutu ??chcialem zeby on tylko atakował.co o tym myślicie?a i załącze screana jak to wyglada [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez brda dnia Czw 21:01, 13 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JackGTA
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:58, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
Musisz dać punkt ataku lub zrzutu a najlepiej jeszcze powrotu do bazy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Czw 23:34, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
własnie to tez jest dane.postawilem tagpointa o nazwie PointAttack i pointbackoff
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:33, 14 Mar 2008 Temat postu: |
|
źleeee TagPiont o nazwie:
BaseHeli
DropHeli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JackGTA
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:19, 14 Mar 2008 Temat postu: |
|
To jest zapisane w Entity Properies2 bodajże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Pon 23:13, 17 Mar 2008 Temat postu: |
|
aha bo myślałem ze tak samo go nazwac trzreba.Teraz działa dzięki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez brda dnia Wto 10:51, 18 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|