Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 21:44, 10 Maj 2010 Temat postu: Klatki na trigeny |
|
Jak zrobic dzialajace klatki na trigeny,czyli otwierane przez przelacznik?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Nie 18:20, 04 Lip 2010 Temat postu: |
|
Więc tak:
1.Stawiasz pudło z indoor/boxes/crate/animal_crate_with_test_subject_sign1
2.Teraz kwestia drzwi wybierasz je z Doors/AutomaticDoor1Piece
3.Wybierasz Model drzwi indoor/boxes/crate/animal_crate_bars
4.W MovingDistance wybierasz wartość 2 i dodajesz drzwi do pudła.
5.Odznaczasz Automatic
6.Stawiasz gdzieś przycisk
7.ProxTigger
8.
9.Gotowe
ZAKAZ KOPIOWANIA!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 23:26, 04 Lip 2010 Temat postu: |
|
OMG... pamiętam jak robiłem mini poradnik żeby tu wstawić ale zapomniałem o tym...
fail
Co do tego co napisał arcadius113, jak masz mutanta w klatce musisz mu zmienić Behaviour na "MutantCaged" aby Cię nie atakował .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|