Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DxdCore
Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:26, 13 Cze 2011 Temat postu: Poruszający się obiekt |
|
Witajcie. Nie wie ktoś z was jak zrobić poruszający się obiekt z brush, dokładniej to statek ten duży, chciałbym aby po wejściu w tigerka statek (z kilkoma sojusznikami) zaczął płynąć do portu. Potrzebne to mi jest do mojej fabuły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
DxdCore
Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:46, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
Pomoże ktoś?? Dam dużo plusów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
luki99
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:07, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
Spróbuj w track viev . Tu jest poradnik do crysisowego sandboxa http://www.youtube.com/watch?v=YB22pu6PfXg nie wiem jak to jest w far cry . jeśli to kierowalny pojazd .
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
DxdCore
Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:31, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
No właśnie chodzi o to że to nie jest kierowalny pojazd :/ w FC była taka jedna taka misja, gdzie statek powoli szedł na dno, jeszcze popatrze jak oni to zrobili właśnie w tej misji. Tymczasem proszę o dalsze sugestie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 23:18, 13 Cze 2011 Temat postu: |
|
Oni pewnie to animowali w oddzielnym programie nie w sandbox'ie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
KT/Szczekus
****Administrator****
![****Administrator**** ****Administrator****](http://img136.imageshack.us/img136/285/adminga0.jpg)
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 0:39, 14 Cze 2011 Temat postu: |
|
Co nie zmienia faktu że można to zrobić w track view. Będzie to chyba najprostszy sposób niewymagający ingerencji programów trzecich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 11:23, 05 Lip 2011 Temat postu: |
|
Jak byście dokładnie oglądali tamtą mapę.
To łódź była robiona z:
1.Simple Entity
2.Była robiona z części.Nie całość.
3.Była animowana w Track Viev.
P.S.
1.I'm Hardcore.
2.Wróciłem i zabieram się za moda.
3.Niedługo Beta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
koszyk
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CryEngine 2
|
Wysłany: Wto 21:33, 05 Lip 2011 Temat postu: |
|
Co do tematu to nie da się animować w track view obiektów brush. Da się np.: Geom Entity, Anim Object ale nie brush.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
KT/Szczekus
****Administrator****
![****Administrator**** ****Administrator****](http://img136.imageshack.us/img136/285/adminga0.jpg)
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Śro 11:52, 06 Lip 2011 Temat postu: |
|
Dlatego my np. używamy tego samego modelu z brush dla Rigid Body albo z Simple entity. Wtedy nie ma żadnych przeszkód bo można spokojnie dodać je do track view.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
|