Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 23:41, 28 Wrz 2009 Temat postu: "szyby" na mapach mp w wersji 1.33 |
|
witam
Nie wiem, czy dobry dział wybrałem, ale spróbujmy...
czy da sie z jego sandboxa edytować/podejrzeć choćby tzw "szyby" w wersji 1.33 (mapki mp)? Próbowałem, ale..jak na razie nie wyszło mi to ;D Jeśli tak, to proszę o tzw "łopatę"
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 0:03, 29 Wrz 2009 Temat postu: Re: "szyby" na mapach mp w wersji 1.33 |
|
unkassw napisał: | edytować/podejrzeć choćby tzw "szyby" |
chodzi ci o szyb wentylacyjny ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 0:15, 29 Wrz 2009 Temat postu: Re: "szyby" na mapach mp w wersji 1.33 |
|
Na wersji 1.33 (na 1.4 nie ma) na mapach multiplayer jest...niewidoczne ograniczenie poruszania sie. Cos jak szyba, która stoi Ci na drodze. np mapa mp_freighter - z pozycji ataku 2 flaga i górka za pomostem - nie da się wejść, bo "szyba". Rzucając granat ten się odbija. Inny przykład - mapa mp_airstrip, na końcu pasa startowego 2 silosy czy kominy, za nimi płot - nie da się przskoczyc, bo szyby..Rzucasz kamieniem i ten sie odbija. Z pozycji obserwatora też natrafiasz na to samo. Podkreślam - wersja 1.33
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 0:29, 29 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Wto 9:09, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
AAAA chodzi ci o Collision ?
Wchodzisz w brush/editor i wybierasz Collision 50x50 NP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:43, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
no jasne, to jest collision, niewidzialna ściana uniemożliwiająca chodzenie po górach czy po za mapkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 20:43, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
no faktycznie, szyby to te collision. A czy można jakimś ustawieniem zrobic je wszystkie np pomarańczowe ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Wto 21:19, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Tego się raczej nie da . ale zamiast collision możesz zrobić np : sciany zwykłe i je powiększyć i zmienić rodzaj shadera na "FlareProc" i wybrać kolor pomaranczowy . Wtedy zamiast ściany pojawi się pomaranczowa "mgiełka"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|