Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 15:32, 29 Paź 2010 Temat postu: winda |
|
Witam, chciałbym się spytać jak zrobić windę znaczy windę wiem gdzie zajdę ale co mam zrobić by jechała do góry lub na dół :0 czekam na odpowiedź
==//Szczekus:
A ja czekam aż w końcu ściągniesz SDK i przeczytasz instrukcję. Tam jest wszystko krok po kroku wyjaśnione. Może jak napiszę to jeszcze raz 10 razy to w końcu mnie posłuchasz. Po prostu to zrób, uwierz mi że potem skończy się 90% twoich problemów. A i mapki będą dużo lepsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pią 16:33, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
Włącz dwa razy edytor.
I popatrz na mapkę Bunker i zrób wszystko to ca tam jest i nie zapomnij dodać Delay Tigger.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 16:40, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
Od kiedy można mieć włączone dwa edytory jednocześnie... No właśnie, nie można .
Po części arcadius też ma rację. Ucz się z prac innych. Ja wiem że widok map z FC przeraża na początku, ale to mija( np. nasze mapki są dużo bardziej rozbudowane ).
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 17:42, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
dasz link z tym czymś co pisałeś mi na czerwono na początku tematu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 21:47, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
I nastały czasy, w których człowieki potrzebują tutoriali po to, aby szukać tutoriali w google...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pią 22:33, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
No tak otworzyć dwa edytory na raz to łatwizna(Prosto jest nawet włączyć wszystkie mapy z gry):
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 23:32, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
Dobra, wiem już jak to zrobić. Nigdy nie próbowałem i myślałem że to niemożliwe, a tu jednak zaskoczenie .
Mam nawet mały plik bat uruchamiający edytora kilkakrotnie, bez potrzeby robienia tego ręcznie( wtedy nie ma szans na zdążenie z otwarciem wszystkich map, mój rekord to 5, w sumie to ile RAM`u by trzeba... ). Dzieje się tak dlatego że edytor przy uruchomieniu wykrywa, czy czasem nie jest już włączony. Dlatego zaraz po uruchomieniu go, zanim zdąży załapać że jest już włączony, można go uruchomić ten jeszcze jeden raz, potem jeszcze raz, jeszcze raz i tak aż w końcu skończy się zabawa .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pią 23:54, 29 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Nie 20:45, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
a jak je uruchomić? (znaczy dwa naraz)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|