Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 18:32, 29 Paź 2010 Temat postu: Zatrzymanie trigenów |
|
Witam . Mam taki błąd ustawiam sobie trigena (grubasa z bazooką) z menu ArchepyteEntity i chce żeby on się z miejsca nie ruszał więc ustawiam ForbiddenArea a on i tak się z tego miejsca rusza nie wiem czemu
Pozdro dla Szczekusa i innych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 22:14, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
Najważniejszą rzeczą na początek jest wygenerowanie AI na mapie. Aby to zrobić wejdź do góry w zakładkach w "Game-> Generate AI Triangulation". Generowanie trzeba powtórzyć za każdym razem kiedy zmieniamy teren, choćby w minimalnym stopniu. Co do zatrzymania trigena, po ustawieniu forbidden area, wygenerowaniu AI i przeładowaniu skryptów będzie działać.
A i w behaviour trzeba dać "Job_StandIdle" .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pią 22:26, 29 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Sob 8:05, 30 Paź 2010 Temat postu: |
|
Dzięki Szczekus
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|