Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

archetype entite

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Nie 13:38, 17 Paź 2010 Temat postu: archetype entite

czemu jak włanczam >window>show data base viev i biore coś z tego menu np trigeny z bazukami to jak wchodze do gry z nimi to nie mogą strzelać albo jak ludzie z karabinami z tego menu ustawiam ich i nie mają karabinów a biorę np grunt_falcon jestem nowy : Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Nie 14:25, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:35, 17 Paź 2010 Temat postu:

bo są to tylko modele które nie mają sztucznego AI.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Nie 15:07, 17 Paź 2010 Temat postu:

a jak zrobic żeby z menu entity>ai ludzie typu grunt,merc_cower i inne mogli mówić na przykład tak jak w kampani np tam jest,już nie żyjesz,i tak dalej za pomoc chwale posta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 10:00, 18 Paź 2010 Temat postu:

Jeśli chcesz żeby najemnicy których wczytasz w Data Base View, a wybierasz z Archetype Entity, mieli broń, musisz najpierw załadować tzw. Equipment Pack. Aby to zrobić kliknij w zakładkę "Mission" u góry, nastepnie "Edit Equipment Packs", "Import".
Gotowce znajdują się w folderze "Far Cry/Editor/Equipment_packs/*". Najlepiej wybrać ten o nazwie "Equipment1.eqp". Potem wystarczy kliknąć OK i wszyscy najemnicy będą cieszyli się z nowych pukawek którymi mogą Ci skopać tyłek( bądź nacieszyć się kilka sekund ).

Natomiast jeśli najemnicy zrobieni przez Ciebie mają się odzywać, musisz podać im Sound Pack. W ich właściwościach jest taka opcja. Dostępne i odpowiednie dla najemników są:
- voiceA
- voiceB
- voiceC
- voiceD

Wystarczy wpisać nazwę w odpowiednie pole o którym wspominałem. Koniecznie zachowując duże i małe litery!

P.S: Napisałem wiadomość już wczoraj ale nawalił mi net. Jak widać tp posługuje się obcym im pojęciem "stałego połączenia z internetem"...
Piszę z komórki więc mogłem się gdzieś pomylić Wink.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Wto 14:16, 19 Paź 2010 Temat postu:

nadal nie działa Sad

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Wto 14:36, 19 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Wto 14:20, 19 Paź 2010 Temat postu:

nie rozumiem bo nadal nie chcą gadac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 17:14, 19 Paź 2010 Temat postu:

Po wpisaniu np. "voiceA" musisz kliknąć w inna opcję aby zastosować zmiany, potem przycisnąć "Reload script".

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Śro 21:03, 17 Lis 2010 Temat postu:

A jak chcesz zeby gadali do siebie to wstaw AI\AIAnchor i w AIAction wybierz z listy RANDOM_TALK
uwaga! musi byc dwoch najemnikow aby to zadzialalo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin