Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Nie 13:38, 17 Paź 2010 Temat postu: archetype entite |
|
czemu jak włanczam >window>show data base viev i biore coś z tego menu np trigeny z bazukami to jak wchodze do gry z nimi to nie mogą strzelać albo jak ludzie z karabinami z tego menu ustawiam ich i nie mają karabinów a biorę np grunt_falcon jestem nowy :
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Nie 14:25, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:35, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
bo są to tylko modele które nie mają sztucznego AI.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Nie 15:07, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
a jak zrobic żeby z menu entity>ai ludzie typu grunt,merc_cower i inne mogli mówić na przykład tak jak w kampani np tam jest,już nie żyjesz,i tak dalej za pomoc chwale posta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 10:00, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
Jeśli chcesz żeby najemnicy których wczytasz w Data Base View, a wybierasz z Archetype Entity, mieli broń, musisz najpierw załadować tzw. Equipment Pack. Aby to zrobić kliknij w zakładkę "Mission" u góry, nastepnie "Edit Equipment Packs", "Import".
Gotowce znajdują się w folderze "Far Cry/Editor/Equipment_packs/*". Najlepiej wybrać ten o nazwie "Equipment1.eqp". Potem wystarczy kliknąć OK i wszyscy najemnicy będą cieszyli się z nowych pukawek którymi mogą Ci skopać tyłek( bądź nacieszyć się kilka sekund ).
Natomiast jeśli najemnicy zrobieni przez Ciebie mają się odzywać, musisz podać im Sound Pack. W ich właściwościach jest taka opcja. Dostępne i odpowiednie dla najemników są:
- voiceA
- voiceB
- voiceC
- voiceD
Wystarczy wpisać nazwę w odpowiednie pole o którym wspominałem. Koniecznie zachowując duże i małe litery!
P.S: Napisałem wiadomość już wczoraj ale nawalił mi net. Jak widać tp posługuje się obcym im pojęciem "stałego połączenia z internetem"...
Piszę z komórki więc mogłem się gdzieś pomylić .
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Wto 14:16, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
nadal nie działa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Wto 14:36, 19 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Wto 14:20, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
nie rozumiem bo nadal nie chcą gadac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 17:14, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
Po wpisaniu np. "voiceA" musisz kliknąć w inna opcję aby zastosować zmiany, potem przycisnąć "Reload script".
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Śro 21:03, 17 Lis 2010 Temat postu: |
|
A jak chcesz zeby gadali do siebie to wstaw AI\AIAnchor i w AIAction wybierz z listy RANDOM_TALK
uwaga! musi byc dwoch najemnikow aby to zadzialalo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|