Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Wto 22:27, 29 Gru 2009 Temat postu: Collision |
|
Witajcie,jak zrobić collision zeby zablokować przejście??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 19:00, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
Wchodzisz w brush\editor i wybierasz najmniejszy Collision i go zmniejszasz do potrzebnych rozmiarów.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
*V.I.P*
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:19, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
Hmm, o ile pamiętam przy nadmiernym skalowaniu obiektów tracą one fizykę, więc radzę uważać
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 23:07, 12 Sty 2010 Temat postu: |
|
Możesz dać w to miejsce zwykłą ścianę a nastepnie zmienić jej shader na "nodraw" w DataBaseView
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|