Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:26, 26 Lut 2008 Temat postu: Efekty realistyczne utrudniające rozgrywkę |
|
Część 1 - Ekran
Na początku otwieramy notatnik i nazywamy go DevMode lub edytujemy stary skrypt (w folderze c:[...]/Far Cry/). Następnie piszemy lub dodajemy w nim:
Kod: | function ToggleScreenshotMode()
if(screenshotmode~=0) then
System:LogToConsole("REALMODE OFF-->SWITCH TO NORMAL");
screenshotmode=0;
hud_crosshair = "1"
hud_disableradar= "0"
hud_fadeamount= "1"
hud_panoramic= "0"
hud_panoramic_height= "0"
else
System:LogToConsole("REALMODE ON");
screenshotmode=1;
hud_crosshair = "0"
hud_disableradar= "1"
hud_fadeamount= "0"
hud_panoramic= "1"
hud_panoramic_height= "30"
end
end |
Oraz dodajemy po spodem linijki:
Kod: | --Input:BindCommandToKey("#ToggleScreenshotMode()","f2",1);
Input:BindCommandToKey("#ToggleScreenshotMode()","f2",1); |
Zmieniamy nazwę notatnika z .txt na .lua
Na pulpicie w skrócie gry w lini komend dopisujemy –DevMode np.:
D:\Gry\FarCry\Bin32\FarCry.exe –DevMode
Uruchamiamy grę, a podczas wciskamy klawisz F2.
Wygląda to wtedy tak:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sniper dnia Czw 23:01, 28 Lut 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
JackGTA
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:14, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
No W końcu to napisałeś ;] Dzięki
Przyda się do modu ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 20:47, 16 Sie 2009 Temat postu: |
|
Lub w konsoli("~") wpisujemy \cl_display_hud = 0(1 aby włączyć).
Można to też umieścić w Mission Script.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:42, 03 Sty 2010 Temat postu: |
|
no ale wtedy znikają nam nawet celowniki np w sanjperce, ag36 czy OICW ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|