Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Pon 9:34, 10 Mar 2008 Temat postu: guzik i skrypt |
|
W mojej mapie wstawiłem guzik do zadania,wstawiłem tiggera,podłączyłem tiggera do guzika,i guzik działa,tylko jak i co mam w skrypcie zrobić zeby jak wcisne przycisk robiło sie zadanie??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez brda dnia Pon 9:35, 10 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
JackGTA
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:54, 11 Mar 2008 Temat postu: |
|
Ach, to musisz w OnEnter w Tiggerze który uruchamia guzik wybrać MissionHendler i wybrać misję jaka ma sie pojawić (po naciśnięciu TAB)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Czw 20:55, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
ok dziex a co zrobic w triggerze kończącym misję??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JackGTA
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:00, 13 Mar 2008 Temat postu: |
|
Hmmm.... w skrypcie musisz mieć Mission:Finished
Tzn. w OnEnter ostatniego Tiggera wybierz MissionHendler (czy jakoś tam ) i Mission:Finish i jak masz to też Mission: End
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 16:52, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
brda napisał: | ok dziex a co zrobic w triggerze kończącym misję?? |
Jeśli chcesz zakończyć daną mapę i władować następną to skrypt będzie wyglądał mniej więcej tak:
Kod: | function Mission:Event_koniec()
Game:SendMessage('StartLevelFade nazwa_mapy');
end |
Reszta podobnie jak wyżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|