Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

guzik i skrypt

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Pon 9:34, 10 Mar 2008 Temat postu: guzik i skrypt

W mojej mapie wstawiłem guzik do zadania,wstawiłem tiggera,podłączyłem tiggera do guzika,i guzik działa,tylko jak i co mam w skrypcie zrobić zeby jak wcisne przycisk robiło sie zadanie??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez brda dnia Pon 9:35, 10 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JackGTA
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:54, 11 Mar 2008 Temat postu:

Ach, to musisz w OnEnter w Tiggerze który uruchamia guzik wybrać MissionHendler i wybrać misję jaka ma sie pojawić (po naciśnięciu TAB) Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Czw 20:55, 13 Mar 2008 Temat postu:

ok dziex a co zrobic w triggerze kończącym misję??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JackGTA
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:00, 13 Mar 2008 Temat postu:

Hmmm.... w skrypcie musisz mieć Mission:Finished

Very Happy

Tzn. w OnEnter ostatniego Tiggera wybierz MissionHendler (czy jakoś tam Very Happy ) i Mission:Finish i jak masz to też Mission: End Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 16:52, 07 Sie 2009 Temat postu:

brda napisał:
ok dziex a co zrobic w triggerze kończącym misję??


Jeśli chcesz zakończyć daną mapę i władować następną to skrypt będzie wyglądał mniej więcej tak:
Kod:
function Mission:Event_koniec()
        Game:SendMessage('StartLevelFade nazwa_mapy');
end

Reszta podobnie jak wyżej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin