Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Nie 10:49, 26 Gru 2010 Temat postu: Jak robić własne skrypty. |
|
Tak jak w temacie, czy ktoś wie jak robi się własne skrypty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Nie 14:14, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
To zależy czy skrypty do misji czy jakieś inne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Nie 14:16, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
No własne skrypty chciałbym pisać. szybki sprint , Padanie na ziemię po wybuchu czy coś innego. jak to zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Nie 14:49, 26 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 14:36, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
Musisz nauczyć się programowania, proste. W teorii przynajmniej.
Inna bajka to wymyślenie czegoś swojego, a nie kopiowanie bo skądś te efekty kojarzę.
Coś takiego już przerabiałem na jednym forum, zerwałem z nim wszelki kontakt ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Nie 15:03, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
to chyba znajomość c++ potrzebne? bam książkę symfonia c++ standard podobno książka świetna, najlepsza ale nie rozumiem jej chyba dlatego że jestem za młody może było by lepiej gdybym mógł się spotykać z gościem który zna się na tym i by mnie uczył z książką. Ale niestety nawet pani od informatyki nie zna c++
życzę byś ty chociaż się nauczył. Jakby ktoś wybierał się do starachowic niech napiszę. Może chociaż nauczę się trochę z robienia map
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kodeman dnia Nie 15:04, 26 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 15:12, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
Do FC w 99% wystarcza LUA, nie C++. W nim jest większość skryptów które pozwalają stworzyć masę rzeczy bez ingerencji w kod silnika, czyli właśnie C++.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kodeman
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: za sałatą
|
Wysłany: Nie 17:02, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
a do crysisa też LUA do skryptów? może bym się nauczył
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 17:31, 26 Gru 2010 Temat postu: |
|
I xml .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|