Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Karta i bomba

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Kien




Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:31, 11 Cze 2010 Temat postu: Karta i bomba

Jak zrobić drzwi, otwierane za pomocą karty, i te takie czerwone miejsce na bombę? I jak zrobić tak, że misja się kończy, gdy bomba wybucha? Chciałbym jeszcze zwiększyć pole rażenia bomby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 19:05, 11 Cze 2010 Temat postu:

Poniższy tutorial wymaga już trochę podstawowej wiedzy z edytorem, ale chyba sobie poradzisz. Jak nie to zrobię screeny i wstawię.

Mając na planszy "AutomaticDoor", przycisk na kartę i sama kartę w miejsce przycisku ustawiasz jeszcze "ProximityKeyTrigger".
Opcje ProximityKeyTrigger:
ActivateWithUseButton=True
Enabled=True
KeepKeykardAfterUse=to zaznaczamy jeśli karta ma pozostać w naszym ekwipunku po użyciu
NeededKey=tu wpisujemy numer jaki nadaliśmy karcie w jej opcjach( "KeyNumber" )

AutomaticDoor musimy wcześniej zablokować, np. przed nimi ustawiamy proximitytrigger`a i w Input/Output Events w OnEnter zaznaczamy drzwi( wciskając Pick New a potem w drzwi ), klikamy ppm i wybieramy "ForceClose".

Tak samo łączymy ProximityKeyTrigger z drzwiami i przyciskiem, wybierając w drzwiach "Unlocked" a w przycisku "StartAnimation".

To by było na tyle jeśli chodzi o drzwi z kartą.

Bomba
Tu sprawa jest prostsza. Ustawiamy "PlaceableExplo" i zwiększamy zasięg rażenia tzw."explRadius". Potem z Entity->Pickups ustawiamy ładunki do podniesienia "PickupExplo". Do tego jeśli nie chcemy żeby bomba podkładała się automatycznie w "PlaceableExplo" odznaczamy opcję "AutomaticPlaceable".

Zakończenie misji
Jeśli masz już odpowiedni skrypt to w "PlaceableExplo" w funkcji "OnExplode" Wciśnij "Mission Handler" i wybierz funkcję z zakończeniem.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Czw 8:27, 23 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kien




Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:06, 12 Cze 2010 Temat postu:

Gdzie jest ten przycisk?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 17:16, 12 Cze 2010 Temat postu:

Otwierasz "Data Base View"( Window->Show... ), w zakładce "Entity Library"( jest zaznaczona domyślnie ) klikasz "Load Library" i wybierasz "Doors_and_switches.xml".
Dzięki temu na panelu z prawej strony w "Archetype Entity" będziesz mógł poszukać przycisku.

Tak przy okazji, możesz załadować sobie również inne biblioteki tak jak te przyciski i drzwi. Są tam gotowi najemnicy, mutanty i dużo innych pierdół które ułatwią Ci życie;).
Powodzenia!


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kien




Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:50, 13 Cze 2010 Temat postu:

Czy to muszą być "Automatic door"?
czy mogą też być jakieś z Archetype Enity?
I jak naciskam ppm w tiggerze na drzwi to nie ma tam ForceClose, jest tylko
Activete, Close, Closed, Deactivate, Open, Opened, Relocate, Unlocked.

Edit:
Rozwiązałem problem w taki sposób, że w Automatic Door odznaczyłem opcje Automatic, a w Ustawiłem tylko 1 Promixity Key Tigger, i potem tak jak napisałeś tylko zamiast "Activate" "Open"

Ale ta opcja jest tylko w Automatic door, a ja bym wolał inne. Może da się podmienić model?

Edit2: Dobra z tym już sobie poradziłem,ale mam 1 jeden problem:

Cytat:
Zakończenie misji
Jeśli masz już odpowiedni skrypt to w "PlaceableExplo" w funkcji "OnExplode" Wciśnij "Mission Handler" i wybierz funkcję z zakończeniem.


O jaki skrypt chodzi?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kien dnia Nie 14:54, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 14:50, 13 Cze 2010 Temat postu:

Automaticdoor składa się z 2 modeli( chyba tych samych ). Można podmienić model ale i tak będą jeździć dalej na boki.

300 postów...YAY! :hamster_moe:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Nie 14:52, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 16:40, 13 Cze 2010 Temat postu:

Chodzi mi o zaliczenie misji która wyświetla się jak naciśniesz Tab. To tzw. Mission Script.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin