Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kien
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:31, 11 Cze 2010 Temat postu: Karta i bomba |
|
Jak zrobić drzwi, otwierane za pomocą karty, i te takie czerwone miejsce na bombę? I jak zrobić tak, że misja się kończy, gdy bomba wybucha? Chciałbym jeszcze zwiększyć pole rażenia bomby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 19:05, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
Poniższy tutorial wymaga już trochę podstawowej wiedzy z edytorem, ale chyba sobie poradzisz. Jak nie to zrobię screeny i wstawię.
Mając na planszy "AutomaticDoor", przycisk na kartę i sama kartę w miejsce przycisku ustawiasz jeszcze "ProximityKeyTrigger".
Opcje ProximityKeyTrigger:
ActivateWithUseButton=True
Enabled=True
KeepKeykardAfterUse=to zaznaczamy jeśli karta ma pozostać w naszym ekwipunku po użyciu
NeededKey=tu wpisujemy numer jaki nadaliśmy karcie w jej opcjach( "KeyNumber" )
AutomaticDoor musimy wcześniej zablokować, np. przed nimi ustawiamy proximitytrigger`a i w Input/Output Events w OnEnter zaznaczamy drzwi( wciskając Pick New a potem w drzwi ), klikamy ppm i wybieramy "ForceClose".
Tak samo łączymy ProximityKeyTrigger z drzwiami i przyciskiem, wybierając w drzwiach "Unlocked" a w przycisku "StartAnimation".
To by było na tyle jeśli chodzi o drzwi z kartą.
Bomba
Tu sprawa jest prostsza. Ustawiamy "PlaceableExplo" i zwiększamy zasięg rażenia tzw."explRadius". Potem z Entity->Pickups ustawiamy ładunki do podniesienia "PickupExplo". Do tego jeśli nie chcemy żeby bomba podkładała się automatycznie w "PlaceableExplo" odznaczamy opcję "AutomaticPlaceable".
Zakończenie misji
Jeśli masz już odpowiedni skrypt to w "PlaceableExplo" w funkcji "OnExplode" Wciśnij "Mission Handler" i wybierz funkcję z zakończeniem.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Czw 8:27, 23 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kien
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:06, 12 Cze 2010 Temat postu: |
|
Gdzie jest ten przycisk?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 17:16, 12 Cze 2010 Temat postu: |
|
Otwierasz "Data Base View"( Window->Show... ), w zakładce "Entity Library"( jest zaznaczona domyślnie ) klikasz "Load Library" i wybierasz "Doors_and_switches.xml".
Dzięki temu na panelu z prawej strony w "Archetype Entity" będziesz mógł poszukać przycisku.
Tak przy okazji, możesz załadować sobie również inne biblioteki tak jak te przyciski i drzwi. Są tam gotowi najemnicy, mutanty i dużo innych pierdół które ułatwią Ci życie;).
Powodzenia!
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kien
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:50, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
Czy to muszą być "Automatic door"?
czy mogą też być jakieś z Archetype Enity?
I jak naciskam ppm w tiggerze na drzwi to nie ma tam ForceClose, jest tylko
Activete, Close, Closed, Deactivate, Open, Opened, Relocate, Unlocked.
Edit:
Rozwiązałem problem w taki sposób, że w Automatic Door odznaczyłem opcje Automatic, a w Ustawiłem tylko 1 Promixity Key Tigger, i potem tak jak napisałeś tylko zamiast "Activate" "Open"
Ale ta opcja jest tylko w Automatic door, a ja bym wolał inne. Może da się podmienić model?
Edit2: Dobra z tym już sobie poradziłem,ale mam 1 jeden problem:
Cytat: | Zakończenie misji
Jeśli masz już odpowiedni skrypt to w "PlaceableExplo" w funkcji "OnExplode" Wciśnij "Mission Handler" i wybierz funkcję z zakończeniem.
|
O jaki skrypt chodzi?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kien dnia Nie 14:54, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 14:50, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
Automaticdoor składa się z 2 modeli( chyba tych samych ). Można podmienić model ale i tak będą jeździć dalej na boki.
300 postów...YAY!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Nie 14:52, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 16:40, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
Chodzi mi o zaliczenie misji która wyświetla się jak naciśniesz Tab. To tzw. Mission Script.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|