Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Keycard0

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pią 23:24, 05 Lis 2010 Temat postu: Keycard0

Siemanko, mam problem pomieszałem w skryptach Keycard0 który się znajduje w Entity>Pickups Laughing czy ktoś mógłby włączyć edytor i dać mi skrypt do Keycard0 czyli jak włączycie swoją misje (taką ze skryptami)potem włączcie oraz postawcie gdzieś te karte i włączcie EditScript i yes i skopiujcie ten skrypt i mi tu wklejcie bardzo proszę ,Pozdrawiam Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Nie 16:44, 07 Lis 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Śro 21:56, 10 Lis 2010 Temat postu:

Minęło czasu no błagam was to nie wymaga wysiłku Very Happy to co pomoże ktoś mi w tym?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 11:45, 11 Lis 2010 Temat postu:

SDK z dokumentacją. Tam masz odpowiedzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Czw 11:52, 11 Lis 2010 Temat postu:

Dlaczego edytowałeś główny skrypt z Far Cry`a...? Na przyszłość tego nie rób.

Keycard0.lua:
Kod:
Script:LoadScript("scripts/default/entities/pickups/basepickup.lua");

local funcPick=function (self,collider)      
   if (collider.keycards[self.Properties.KeyNumber]==1) then      
      --Hud:AddMessage("KeyCard #"..self.Properties.KeyNumber.." already in inventory !");
      return nil;
   end
   self:NotifyMessage("@YouPickedUpA @KeyCard"); -- #"..self.Properties.KeyNumber, collider);
   collider.keycards[self.Properties.KeyNumber]=1;
   BroadcastEvent( self,"KeyCardPickUp" );
   return 1;
end

local params={
   func=funcPick,
   model="Objects/Pickups/misc/keycard_ylw.cgf",
   default_amount=15,
   sound="sounds/items/MoTrackTarget.wav",
   modelchoosable=1,
   soundchoosable=1,
   floating_icon="Objects/Pickups/misc/special_icon.cga",
   objectpos = {x=0, y=0, z=-0.07},
}

KeyCard0=CreateCustomPickup(params);
KeyCard0.Properties.Amount=nil;
KeyCard0.Properties.RespawnTime=0;
KeyCard0.Properties.KeyNumber=4;

KeyCard0.Client.OnInit=function(self)
   System:Log("Registering KeyCard");
   BasePickup.Client.OnInit(self);
end

function KeyCard0:OnPropertyChange()
   System:LogToConsole("Changing pickup");
   self:LoadObject(self.Properties.object_Model, 0, 1);
   self:DrawObject( 0, 1 );
   self.soundobj=Sound:LoadSound(self.Properties.sound_Sound);
end

function KeyCard0:Event_KeyCardPickUp(sender)   
   
end


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Czw 20:16, 11 Lis 2010 Temat postu:

oh dzięki ci jesteś extra!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin