Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 23:24, 05 Lis 2010 Temat postu: Keycard0 |
|
Siemanko, mam problem pomieszałem w skryptach Keycard0 który się znajduje w Entity>Pickups czy ktoś mógłby włączyć edytor i dać mi skrypt do Keycard0 czyli jak włączycie swoją misje (taką ze skryptami)potem włączcie oraz postawcie gdzieś te karte i włączcie EditScript i yes i skopiujcie ten skrypt i mi tu wklejcie bardzo proszę ,Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Nie 16:44, 07 Lis 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Śro 21:56, 10 Lis 2010 Temat postu: |
|
Minęło czasu no błagam was to nie wymaga wysiłku to co pomoże ktoś mi w tym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Czw 11:45, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
SDK z dokumentacją. Tam masz odpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 11:52, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
Dlaczego edytowałeś główny skrypt z Far Cry`a...? Na przyszłość tego nie rób.
Keycard0.lua:
Kod: | Script:LoadScript("scripts/default/entities/pickups/basepickup.lua");
local funcPick=function (self,collider)
if (collider.keycards[self.Properties.KeyNumber]==1) then
--Hud:AddMessage("KeyCard #"..self.Properties.KeyNumber.." already in inventory !");
return nil;
end
self:NotifyMessage("@YouPickedUpA @KeyCard"); -- #"..self.Properties.KeyNumber, collider);
collider.keycards[self.Properties.KeyNumber]=1;
BroadcastEvent( self,"KeyCardPickUp" );
return 1;
end
local params={
func=funcPick,
model="Objects/Pickups/misc/keycard_ylw.cgf",
default_amount=15,
sound="sounds/items/MoTrackTarget.wav",
modelchoosable=1,
soundchoosable=1,
floating_icon="Objects/Pickups/misc/special_icon.cga",
objectpos = {x=0, y=0, z=-0.07},
}
KeyCard0=CreateCustomPickup(params);
KeyCard0.Properties.Amount=nil;
KeyCard0.Properties.RespawnTime=0;
KeyCard0.Properties.KeyNumber=4;
KeyCard0.Client.OnInit=function(self)
System:Log("Registering KeyCard");
BasePickup.Client.OnInit(self);
end
function KeyCard0:OnPropertyChange()
System:LogToConsole("Changing pickup");
self:LoadObject(self.Properties.object_Model, 0, 1);
self:DrawObject( 0, 1 );
self.soundobj=Sound:LoadSound(self.Properties.sound_Sound);
end
function KeyCard0:Event_KeyCardPickUp(sender)
end |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Czw 20:16, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
oh dzięki ci jesteś extra!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|