Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 13:12, 09 Maj 2010 Temat postu: misja (glupia) |
|
zrobilem tak:
Mission = {
Briefing = 0,
Objective1 = 0,
Objective2 = 0,
};
function Mission:OnInit()
-- you may want to load a string-table etc. here...
end
function Mission:OnUpdate()
local i;
local bFinished=1;
for i,objective in Mission do
if (type(objective)~="function") then
if (objective==0) then
bFinished=0;
else
end
end
end
if (bFinished==1) then
self.Finish();
end
end
function Mission:Finish()
-- go to next mission...
end
function Mission:Event_init_mission()
-- r_checkSunVis=2;
-- r_Contrast=0.6;
-- fov=90;
-- e_terrain_caustics=0;
-- hud_panoramic=0;
-- e_water_ocean=1;
-- e_shadow_maps=0;
-- r_VolumetricFog=0;
-- r_WaterRefractions=0;
-- r_Contrast=0.65;
end
-- Ingame Messages (Mission Objectives)
function Mission:Event_objective1()
Hud:AddMessage('zabij swinie z tesco',10);
Hud:SetRadarObjective("radar1");
Hud:PushObjective({},"zabij swinie z tesco");
end
function Mission:Event_objective2()
Hud:AddMessage('rozwal samochod najemnikow',10);
Hud:SetRadarObjective("radar2");
Hud:PushObjective({},"rozwal samochod najemnikow");
Hud:CompleteObjective("zabij swinie z tesco");
end
function Mission:Event_objective3()
Hud:AddMessage('dostan sie do domu andrzeja leperra',10);
Hud:SetRadarObjective("radar3");
Hud:PushObjective({},"dostan sie do domu andrzeja leperra");
Hud:CompleteObjective("rozwal samochod najemnikow");
end
Jak mam zrobic by dzialaly 2 i 3 zadanie?????
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 14:10, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
Sprecyzuj pytanie bo ten skrypt jest dobry z tego co widzę.
Chodzi Ci o to jak aktywować te misje w grze?
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 14:44, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
w ProximityTrigger obok swini
On Enter
Mission[objective 1]
Pig 1[AcceptSound]
a w swinie
On OnDeath
Mission 1[objective 1]
gdy zabijam swinie nie zalicza mi misji!
Jak zrobic to by zaliczylo?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 14:45, 09 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 18:13, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
???
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 18:21, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
W świni musisz wybrać swoją drugą misję, bo zauważ, że to w niej zaliczasz pierwszą( CompleteObjective ) i uaktywniasz następną .
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 19:12, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
A 3 jak zrobic ze jak wchodzisz do budynku ,zaliczasz misje?
Przez dzwi mozna?
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 19:22, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
Najprościej postawić "Proximity Trigger" w progu i dac ją w "OnEnter". W drzwiach będzie to prawdopodobnie "OnOpen" bądź "OnOpened", nie pamiętam dokładnie.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Nie 19:23, 09 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 19:25, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
dzieki za wszystko
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 19:48, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
Nie ma sprawy( pochwal posta/y ), polecam się na przyszłość .
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|