Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 17:01, 28 Paź 2008 Temat postu: Mission/Properties - script |
|
Tak jak w temacie - Jaki script mam tutaj wstawić ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 20:01, 03 Lis 2008 Temat postu: |
|
Jeśli chodzi o skrypty to najpierw je opiszę.
Zajmę się tylko skryptami misji.
function Mission:Event_1wiadomosc()
skrypt ten to po prostu tytuł zadania, będzie on wyświetlany w Mission=>Properties w okienku po prawej i po kliknięciu w Mission Handler, wykonywana będzie formuła zawarta między function Mission........ a end
Hud:AddMessage(".....",20);
zostanie wyświetlona wiadomość o treści ..... przez 20 sekund
Hud:PushObjective({},".....");
po naciśnięciu Tab będzie widniała wiadomość .....
Hud:CompleteObjective("......");
w miejsce kropek należy wstawić treść z PushObjective, inaczej mówiąc powoduje to zaciemnienie tekstu w ramce z punktami misji (po naciśnięciu Tab), czyli wykonanie misji
Hud:FlashObjectives({},"");
skrypt ten powoduje skasowanie wszelkich treści na tablicy misji (Tab)
Hud:SetRadarObjective("lodz");
na radarze pojawia się obiekt (tutaj lodz), obiektem musi być tag point o tej nazwie
Hud:SetRadarObjective("nil");
powoduje to wykasowanie celu na radarze
Game:SendMessage("StartLevelFade .......");
łagodne przejście (z zaciemniejącym obrazem) w momencie zakończenia gry do poziomu wsazanego w miejscu ........, jeśli usunie się zapis Fade przejście będzie ostre
_localplayer.cntSavePlayerElements();
zapisuje ekwipunek gracza, tak więc z takim jaki mieliśmy podczas kończenia poziomu przechodzimy do następnego.
przykład misji
Np lądujemy na wyspie i nie wiemy co i jak. Pojawia się podpowiedź i zadanie, że musimy zdobyć kartę otwierającą drzwi. A następnie te drzwi otworzyć.
function Mission:Event_1wiadomosc()
Hud:AddMessage("Dobra, Jack. Musisz otworzyc te drzwi i np kogos uwolnic.",30);
Hud:SetRadarObjective("drzwi");
Hud:PushObjective({},"Otworz drzwi.");
end
function Mission:Event_zdobadz_karte()
Hud:AddMessage("Najpierw jednak musisz znalezc karte dostepu.",20);
end
function Mission:Event_koniec_misji()
Hud:CompleteObjective("Otworz drzwi.");
Hud:SetRadarObjective("nil");
end
function Mission:Event_MissionFinished()
_localplayer.cnt:SavePlayerElements();
Game:SendMessage('StartLevelFade ........');
end
Tą formułę powyżej należy wpisywać pod domyślnymi ustawieniami, które pojawiają się po uruchomieniu notatnika.
Kolejność jest dowolna.
Ten ostatni skrypt (z MissionFinished) jest już zawarty w notatniku, wystarczy więc dopisać te dwie linijki.
Mam nadzieję, że jakoś pomogłem.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 20:04, 03 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|