Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Mission/Properties - script

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 17:01, 28 Paź 2008 Temat postu: Mission/Properties - script

Tak jak w temacie - Jaki script mam tutaj wstawić ???
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 20:01, 03 Lis 2008 Temat postu:

Jeśli chodzi o skrypty to najpierw je opiszę.
Zajmę się tylko skryptami misji.

function Mission:Event_1wiadomosc()

skrypt ten to po prostu tytuł zadania, będzie on wyświetlany w Mission=>Properties w okienku po prawej i po kliknięciu w Mission Handler, wykonywana będzie formuła zawarta między function Mission........ a end

Hud:AddMessage(".....",20);

zostanie wyświetlona wiadomość o treści ..... przez 20 sekund

Hud:PushObjective({},".....");

po naciśnięciu Tab będzie widniała wiadomość .....

Hud:CompleteObjective("......");

w miejsce kropek należy wstawić treść z PushObjective, inaczej mówiąc powoduje to zaciemnienie tekstu w ramce z punktami misji (po naciśnięciu Tab), czyli wykonanie misji

Hud:FlashObjectives({},"");

skrypt ten powoduje skasowanie wszelkich treści na tablicy misji (Tab)

Hud:SetRadarObjective("lodz");

na radarze pojawia się obiekt (tutaj lodz), obiektem musi być tag point o tej nazwie

Hud:SetRadarObjective("nil");

powoduje to wykasowanie celu na radarze

Game:SendMessage("StartLevelFade .......");

łagodne przejście (z zaciemniejącym obrazem) w momencie zakończenia gry do poziomu wsazanego w miejscu ........, jeśli usunie się zapis Fade przejście będzie ostre

_localplayer.cntSavePlayerElements();

zapisuje ekwipunek gracza, tak więc z takim jaki mieliśmy podczas kończenia poziomu przechodzimy do następnego.

przykład misji

Np lądujemy na wyspie i nie wiemy co i jak. Pojawia się podpowiedź i zadanie, że musimy zdobyć kartę otwierającą drzwi. A następnie te drzwi otworzyć.

function Mission:Event_1wiadomosc()

Hud:AddMessage("Dobra, Jack. Musisz otworzyc te drzwi i np kogos uwolnic.",30);
Hud:SetRadarObjective("drzwi");
Hud:PushObjective({},"Otworz drzwi.");

end

function Mission:Event_zdobadz_karte()

Hud:AddMessage("Najpierw jednak musisz znalezc karte dostepu.",20);

end

function Mission:Event_koniec_misji()

Hud:CompleteObjective("Otworz drzwi.");
Hud:SetRadarObjective("nil");

end

function Mission:Event_MissionFinished()
_localplayer.cnt:SavePlayerElements();
Game:SendMessage('StartLevelFade ........');

end

Tą formułę powyżej należy wpisywać pod domyślnymi ustawieniami, które pojawiają się po uruchomieniu notatnika.
Kolejność jest dowolna.
Ten ostatni skrypt (z MissionFinished) jest już zawarty w notatniku, wystarczy więc dopisać te dwie linijki.
Mam nadzieję, że jakoś pomogłem.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 20:04, 03 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin