Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kien
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:45, 22 Cze 2010 Temat postu: Nie wiem jak to nazwać |
|
Chcę...eee..muszę zrobić koledze mapke. Podstawy znam, tylko on wymyślił takie coś, że bez pomocy padnę. Chodzi o to, że jest dom, a w nim flaga taka jak z assasult. Poza domem respią się potworki, (najlepiej coraz więcej, ale to chyba niemożliwe...), przed domem ma być dead zone, ale tylko dla gracza. Potwory oblegaja dom, i muszą zdobyć flagę. To chyba na tyle. Acha, jeszcze jeden szczegół, to ma być CO-OP....
Powiedzcie to od podstaw, co ustawić w tiggerach, gdzie co jest, itp.
Liczę na was!
Acha, przesłał mi jeszcze [link widoczny dla zalogowanych], ale niewiem, czy się przyda.
\\Edit
Poradziłem sobie z flagą, tylko jak zrobić respiących się potworków?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kien dnia Śro 13:30, 23 Cze 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Pią 14:40, 03 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Robimy tak: w miejscu gdzie maja sie respawnowac potwor stawiamy Entities>Multiplayer>Phoenix i zaznaczamy potworka i w Input/Output Events dajemy OnDeath i pick new i klikamy phoenixa i potem go zaznaczamy i masz tam w Properties dwie rzeczy: pierwsza to RespawnTime czyli czas po ktorym maja sie respawnowac w sek.(chyba) a drugie to RespawnCycle czyli czy maja respawnowac sie w kolko.W ten sposob po smierci potwor sie respawnuje.Co do zwiekszajacej ich liczby to mozesz sprobowac z CreatureGenerator i zrobic zeby sie co chwile sie respawnowaly i bedzie sie zwiekszac ich liczba bo zanim jednego zabijesz dwa sie zrobia.Jak to obslugiwac pisze tu:http://www.sandbox.fora.pl/obiekty-organizacja-i-wstawianie,9/creature-generator-jak-to-dziala,347.html
Edit:
Aha i jeszcze jedno: jak chcesz zeby ci sie co chwile respily potworki to musisz zrobic DelayTriggera(chyba, nigdy nie testowalem tego) no i odpowiednie rzeczy tam poustawiac, tzn. Zrobic w delay triggeru zeby jak skonczy sie odliczac to tworzyl potwora, a w creature gen. zeby jak sie potworek zrobi wlaczal delay triggera.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kata55 dnia Sob 12:18, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 16:52, 03 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Cholerka no, kolejny post który przeoczyłem...fail
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Sob 12:14, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Ale KT zaloze sie ze bys poprawil mojego posta bo ja z pamieci pisalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|