Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Pon 22:29, 25 Lut 2008 Temat postu: nietypowy początek misji... |
|
Cześc.W tym temacie chciałem się zapytac jak zrobic w mojej mapce Jacka na wyspę przywiózł heli?Czy dałobysię tak zrobic??a i jeszcze 1 pytanie jak zrobic zeby najemnik pracował przy komputerze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:36, 27 Lut 2008 Temat postu: Re: nietypowy początek misji... |
|
brda napisał: | Jacka na wyspę przywiózł heli |
Niestety nie da się. Helikopter nie ma odpowiednich skryptów którymi można kierować jako pojazd - więc nic nie da się zrobić/
brda napisał: | Jak zrobic zeby najemnik pracował przy komputerze? |
Nic prostszego! W miejscu pracy wstawiamy AI ANCHOR i dajemy mu polecenie = AIANCHOR_SIT_TYPE mniej więcej tak:
Trzeba się z tym trochę pobawić Poustawiać dokładnie tak żeby pasowało! Jeżeli np: sytuacja że się zniekształcił to można również reloadować skrypty w najemniku kliknąć: reload scripts
Ostatecznie sprawa wygląda tak:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JackGTA
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:15, 27 Lut 2008 Temat postu: |
|
Nie zdążyłem czegoś dodać
Z heli może coś by się ruszyło, tylko poczekam aż będę miał trochę kaski na dysk twardy to wtedy ściągnę moda X- Isle Mod bo tam jest taki skrypt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 16:31, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
JackGTA napisał: | X- Isle Mod bo tam jest taki skrypt |
W X-Isle to zwykła scenka a nie skrypt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Sob 19:42, 20 Lis 2010 Temat postu: Re: nietypowy początek misji... |
|
Sniper napisał: | Niestety nie da się. Helikopter nie ma odpowiednich skryptów którymi można kierować jako pojazd - więc nic nie da się zrobić/
|
Jak to nie da się ? ja zrobiłem taki filmik.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kata55 dnia Sob 19:48, 20 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 21:10, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
Stary temat, w ogóle nie o to chodziło...
Skończ proszę nabijać posty w ten sposób.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|