Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Śro 19:29, 05 Sty 2011 Temat postu: Pare pytań odnośnie filmików |
|
Chciałbym stworzyć takie coś w filmiku że koleś którego nagrywam pada jak by dostał kulkę jak takie coś zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 9:36, 07 Sty 2011 Temat postu: |
|
W 90% tak, ale w większości przypadków nie będzie to działać( w zwykłym FC, w modzie to inna bajka ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 11:08, 07 Sty 2011 Temat postu: |
|
A wiesz jak sie takie coś robi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 16:12, 07 Sty 2011 Temat postu: |
|
Nie bardzo mam czas żeby się z tym bawić, trzeba edytować skrypt AnimObject.lua.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 17:39, 07 Sty 2011 Temat postu: |
|
Nie umiem edytować skryptów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pią 18:11, 07 Sty 2011 Temat postu: |
|
Ja się na skryptach nie znam, ale da się to pewnie przez połączenie AnimObject i deadbody zrobić, ponieważ w deadbody jest taki event , że się robi bezwładny człowiek ;p
O! Właśnie. Zamiast Anim Object daj do filmiku dead body (bo nim się chyba też rusza w filmiku) i potem masz taki event (nie pamietam jak się nazywa) ze sie bezwładny robi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pią 18:12, 07 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 21:12, 07 Sty 2011 Temat postu: |
|
Zobaczę.
EDIT:
nie działa jak włączam event w filmiku z NimObjects to on tylko się trochę odchyla do tyłu i stoi nie działa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Pią 21:15, 07 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 23:49, 07 Sty 2011 Temat postu: |
|
Pisałem że działa nie do końca poprawie .
Jeśli ma to być ujęcie tylko i wyłącznie ukazujące jego śmierć( bez animacji bądź zmiany pozycji ), to dodaj ImpulseTrigger( dalej IT ). Wyłącz mu Enabled, dopasuj kierunek i siłę impulsu i wstaw DeadBody( DB ) w triggera. Teraz dodaj tego właśnie triggera razem z DB do scenki i dodaj ścieżkę "Event" dla każdego osobno. W IT ustaw dwa klucze jeden za drugim( w pierwszym daj Enable, w drugim Enter ), natomiast w DB do wyboru masz tylko "Awake".
Jeśli to nie zadziała no to sorry Winnetou...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Sob 10:31, 08 Sty 2011 Temat postu: |
|
Dzięki za starania ale i tak nie działa,zrobiłem wszystko po kolej co kazałeś po kilka razy,ale chyba nic z tego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Nie 17:43, 09 Sty 2011 Temat postu: |
|
Rozwiązałem problem.
Wystarczy zmodyfikować skrypt DeadBody.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 18:06, 09 Sty 2011 Temat postu: |
|
Sprawdzałeś w grze( nie w edytorze )?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Wto 9:46, 22 Mar 2011 Temat postu: |
|
Można jeszcze zrobić proximity triggera połączonego z ziomkiem(żywym) i dać Die po czym zaznaczyć triggera dać do filmy i dać fire event 'enter' a póżniej gostek umrze podczas filmu.
Odkryłem to ot tak sobie przez przypadek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|