Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Pon 22:46, 23 Lis 2009 Temat postu: pojawiający się obiekt |
|
Chciałem zrobić coś takiego,że gdy jedna rzecz wybucha nagle pojawia się inna i blokuje drogę przejścia,da się coś takiego rozkminić??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez brda dnia Pon 22:53, 23 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 0:56, 24 Lis 2009 Temat postu: |
|
Prawie wszystko można
Można do tego użyć RigidBody z entity. Po wyłączeniu mu fizyki jest to praktycznie Brush, tyle tylko że można go ukrywać/ujawniać za pomocą Hide/UnHide.
Jbc to pytaj
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Nie 19:29, 29 Lis 2009 Temat postu: |
|
a więc,podłączam do trigera generator i daje on enter blow i gdy wybuchnie chce zeby"pojawiło się"/przewróciło pudło które bedzie blokowało przejście,jak zrobić z tym pudłem??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 21:57, 29 Lis 2009 Temat postu: |
|
Ja zrobiłbym to jako scenkę jako że można spokojnie dodać do niej rigigbody (istnieje też ścieżka "Visibility" dzięki której obiekt będzie niewidoczny/widoczny wtedy kiedy chcesz).
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|