Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pon 11:16, 20 Lip 2009 Temat postu: Poradnik - Jak "teleportowac" gracza :D |
|
to bardzo proste w naszym skrypcie misji w function wpisujemy :
function Mission:moveplayercam(cameraname)
-- System:LogToConsole("Event_moveplayer");
local camera=System:GetEntityByName(cameraname);
if((camera)and(_localplayer))then
local camerapos=camera:GetPos();
camerapos.z=camerapos.z-1.7;
_localplayer:SetPos(camerapos);
_localplayer:SetAngles(camera:GetAngles());
end
end
a w zadaniach misji piszemy :
function Mission:Event_moveplayer()
Mission:moveplayercam("xxxx") xxxx-nazwa kamery
if (_localplayer) then
local dir = new(_localplayer:GetDirectionVector());
_localplayer:AddImpulseObj( dir, 300 );
end
end
Ustawiamy proximity trigger a w on enter wybieramy zadanie moveplayer
nastepnie robimy kamere o nazwie takiej jak w skrypcie (tutaj xxxx)
I gotowe !!! po wejsciu do proximity trigger pojawiamy sie w miejscu gdzie stoi kamera (rollup bar / camera / camera )
----------------------------
Pomogłem ?
takie coś przydaje się np w filmikach i jest użyte w far cry . Na przykład mapka Fort , po wejsciu przez drzwi uruchamia sie filmik jak jack się skrada i staje obok kolumny . po filmiku nie stoimy w dzriach gdzie zaczął sie filmik lech tam gdzie skonczył .
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Wto 12:07, 21 Lip 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Wto 12:09, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
Jeżeli jest cos źle to pisac !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Sob 18:16, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
A można tego używać z TagPointami?
Jeśli tak to jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 18:24, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
Zamiast nazwy kamery wpisz nazwę TagPoint`a.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Sob 19:16, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
Aha, dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|