Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Poradnik - Jak "teleportowac" gracza :D

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Pon 11:16, 20 Lip 2009 Temat postu: Poradnik - Jak "teleportowac" gracza :D

to bardzo proste Very Happy w naszym skrypcie misji w function wpisujemy :

function Mission:moveplayercam(cameraname)
-- System:LogToConsole("Event_moveplayer");
local camera=System:GetEntityByName(cameraname);
if((camera)and(_localplayer))then
local camerapos=camera:GetPos();
camerapos.z=camerapos.z-1.7;
_localplayer:SetPos(camerapos);
_localplayer:SetAngles(camera:GetAngles());
end
end

a w zadaniach misji piszemy :
function Mission:Event_moveplayer()
Mission:moveplayercam("xxxx") xxxx-nazwa kamery

if (_localplayer) then
local dir = new(_localplayer:GetDirectionVector());
_localplayer:AddImpulseObj( dir, 300 );
end
end

Ustawiamy proximity trigger a w on enter wybieramy zadanie moveplayer
nastepnie robimy kamere o nazwie takiej jak w skrypcie (tutaj xxxx)

I gotowe !!! po wejsciu do proximity trigger pojawiamy sie w miejscu gdzie stoi kamera (rollup bar / camera / camera )
----------------------------
Pomogłem ? Very HappyVery Happy




takie coś przydaje się np w filmikach i jest użyte w far cry . Na przykład mapka Fort , po wejsciu przez drzwi uruchamia sie filmik jak jack się skrada i staje obok kolumny . po filmiku nie stoimy w dzriach gdzie zaczął sie filmik lech tam gdzie skonczył . Cool Cool Cool Cool


Post został pochwalony 2 razy

Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Wto 12:07, 21 Lip 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Wto 12:09, 21 Lip 2009 Temat postu:

Jeżeli jest cos źle to pisac !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Sob 18:16, 01 Sty 2011 Temat postu:

A można tego używać z TagPointami?
Jeśli tak to jak?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 18:24, 01 Sty 2011 Temat postu:

Zamiast nazwy kamery wpisz nazwę TagPoint`a.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Sob 19:16, 01 Sty 2011 Temat postu:

Aha, dzięki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin