Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brda
Moderator
![Moderator Moderator](http://img231.imageshack.us/img231/1750/modqx3.jpg)
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Pon 9:17, 10 Mar 2008 Temat postu: Savy |
|
Elo.Mam pytanie żeby poza startem zrobić zapis misji trzeba postawić GameEvent i w wartościach id i uniqaname dawac zawsze inne wartości niz w poprzednim,czy do zspisu jest jeszcze inny trigger??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Sniper
Administrator forum
![Administrator forum Administrator forum](http://bieda.ipiss.com.pl/forum/templates/alexisBlue/images/ice/admin1.gif)
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:35, 10 Mar 2008 Temat postu: |
|
Gdy mamy już triggera z naszą misją to niedaleko stawiamy jeszcze:
/Entitly/Others/Game Event/
(Jest on podobny do Anchora) Następnie zaznaczamy ProxTrigger i w OnEnter dajemy Pick New i klikamy w GameEvent.
Gdy już się połączą, po wejściu w triggera gra zostaje zapisana!
[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
brda
Moderator
![Moderator Moderator](http://img231.imageshack.us/img231/1750/modqx3.jpg)
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Pon 9:36, 10 Mar 2008 Temat postu: |
|
własnie to juz zrobiłem w miejscu startu,i chodzi mi o dalsze zapisy.tak samo postępować??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
Sniper
Administrator forum
![Administrator forum Administrator forum](http://bieda.ipiss.com.pl/forum/templates/alexisBlue/images/ice/admin1.gif)
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:43, 10 Mar 2008 Temat postu: |
|
Dokładnie! Robisz tak samo w każdym przypadku!
Pamiętaj! Chceckpointy rób w miejscach przez które będziesz na pewno przechodził np:
Na początku rozpoczynasz na łodzi, czyli 1-szy Chceckpoint na łódce!
Potem.. załóżmy, że będziesz przechodził przez jakąś bramę to zrób 2-go Chceckpointa w wejściu tak, że np jak ktoś inny będzie grał na mapie , a znajdzie jakąś drogę naokoło i nie pójdzie taką drogą którą akurat założyłeś, to postaw te zapisy w różnych miejscach.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
JackGTA
Administrator forum
![Administrator forum Administrator forum](http://bieda.ipiss.com.pl/forum/templates/alexisBlue/images/ice/admin1.gif)
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:57, 11 Mar 2008 Temat postu: |
|
Pamiętaj aby w pierwszym GameEvent w id i uniqaname dawać wartość 1 i w następnych 2, 3 itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
KT/Szczekus
****Administrator****
![****Administrator**** ****Administrator****](http://img136.imageshack.us/img136/285/adminga0.jpg)
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 15:13, 02 Wrz 2011 Temat postu: |
|
Tak przy okazji dodam że w przypadku modyfikacji można dodać miniaturki dla każdego checkpoint`a.
W folderze moda musimy mieć takie foldery: "Textures\Checkpoints\*". Wplik musi być oczywiście w formacie DDS[ czyli rozdzielczość musi być potęgą liczby 2, aby można zapisać go razem z mipmapami ]. Najlepiej sprawdzającą się rozdzielczością jest 512x512.
Info
Mipmapy to w zasadzie ta sama tekstura tylko pomniejszona, przez co może dostosować się do aktualnych ustawień graficznych, czyli np. Very High i low. Wszystko znajduje się w 1 pliku.
Obrazki do checkpointów muszą mieć nazwę "checkpoint_<nazwa_mapy>_misja_id" // id- te które podaliśmy w Game Event
Przykład:
"checkpoint_prison_mission0_1"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
|