Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

"skille" gracza - poradnik

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Wto 11:34, 28 Lip 2009 Temat postu: "skille" gracza - poradnik

W tym temacie opisze jak zmieniac umiejętności gracza Cool

chodzi o wysokośc skoku , szybkośc biegania i inne rzeczy .

Jeżeli chcemy zwiększyc wysokośc skoku podczas chodzenia i biegania robimy tak :
Ustawiamy prox~ trigger a w nim w linii PlaySequence wpisujemy np:Jack Mutant Razz
Potem wchodzimy w Window/trackviev i robimy nowy filmik o nazwie :Jack Mutant Razz xD

Ustawiamy parametry filmiku :
Play onl oad - false
cut scene - false
Disable hud , player , 16:9 , physics , Ai , sounds - false
Start time - 0
End time np :3
Out of range - once
Teraz klikamy prawym na żółty kwadracik o nazwie takiej jak filmik (oczywiscie wysoki skok i bieganie będzie w grze )
i wybieramy : Console variable node i ta console nazywamy : p_jump_walk_h (jest to wysokośc skoku z miejsca!!!) aby zrobic wysokosc skoku z biegu zamiast walk wpisujemy run .
Teraz w filmiku robimy punkcik i w wartości x wybieramy 1 a po 1 sekundzie robimy natepny punkt a wartośc ustawiamy na np : 10
Teraz po wejsciu do triggera mamy wyyyyyysooookiiiii skok (10 metrow)
Aha i trzeba z tym skokiem uważac bo jak spadniemy to od razu giniemy
Sad trzeba coś pokombinowac żeby jack się nie zabił jak spadnie z takiej wysokości .

PS:podczas gry można zmieniac różne rzeczy np :jasnośc obrazu i można z tym fajnie pokombinowac . wystarczy 2 razy kliknac na biały pasek obok log i tam mamy rózne parametry gry . PS: parametry podczas gry zmieniają się tylko jeżeli wpiszemy poprawną nazwe nazwy mamy po kliknieciu na log .

A i prosze o pomoc Razz co mam zrobic żeby jack sie nie zabił z dużej wysokości (tych parametrów jest ok 300 i nie chce mi się szukac Razz)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Śro 9:08, 29 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Sob 21:45, 15 Sie 2009 Temat postu: Re: "skille" gracza - poradnik

Disturbed napisał:

A i prosze o pomoc Razz co mam zrobic żeby jack sie nie zabił z dużej wysokości (tych parametrów jest ok 300 i nie chce mi się szukac Razz)


daj mu spadochron xD

PS:a da się tego uzyć w grze poprostu za pomocą komendy??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez brda dnia Sob 21:45, 15 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 1:08, 16 Sie 2009 Temat postu: Re: "skille" gracza - poradnik

Disturbed napisał:
co mam zrobic żeby jack sie nie zabił z dużej wysokości

_localplayer.fallscale = 1;--normalny dmg
_localplayer.fallscale = 0.5;--połowa dmg itd.itd.
Na 99% można tego użyć w mission script, co do p_jump_walk_h nie jestem pewien.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Nie 9:40, 16 Sie 2009 Temat postu:

Tak to z localplayer można użyc w mission script tylko że :
np:wysoki skok jacka i szybkie bieganie będzie w misjach ale nie przez cały czas . więc wystarczy zrobić 2 "FILMIKI" włączający/wyłączający umiejętności. (bo nie chce mi się całej mapy obrabiać collisionami Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Nie 10:48, 16 Sie 2009 Temat postu:

Nie ważne jest jak to zrobisz, ważne jest natomiast to aby był dobry efekt w grze i fajnie się w to grało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin