Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pon 16:18, 07 Wrz 2009 Temat postu: "Smoke Blur" |
|
Chciałbym zrobic taki particle effect ze po wejściu w dym był taki sam efekt jak po wejściu w granat dymny . jak można to zrobić ?
PS: czy w ustawieniach triggera "OnlyMyPlayer" różni się od "OnlyPlayer" ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Pon 17:32, 07 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:26, 12 Wrz 2009 Temat postu: |
|
jeśli znasz się na C++ to oto blur effect:
Kod: | local ExplodingEffect=function(self)
if (self.stopSmokeTime) then
if(self.counter>0.6 and self.stopSmokeTime > _time)then
Particle:CreateParticle( self:GetPos(), {0,0,1}, self.Gas );
self.counter=0;
end
self.counter=self.counter+_frametime;
-- if the localplayer is close enough to the explosion, we apply the blur
local radiusSq = 10;
local x = self:GetPos().x - _localplayer:GetPos().x;
local y = self:GetPos().y - _localplayer:GetPos().y;
local z = self:GetPos().z - _localplayer:GetPos().z;
local distSq = x*x + y*y + z*z;
local layer = ClientStuff.vlayers:GetActivateLayer("SmokeBlur");
if (layer) then
local scale = 1 - distSq/radiusSq;
if (scale < 0) then
scale = 0;
end
-- have to add scale, because there could be multiple smoke grenades
layer.fadeInScale = layer.fadeInScale + scale;
end
end
end |
a gdzie go wkleić? No właśnie, tudzież jest zagadka...
Napewno jeśli mamy efekt lub spray effect, wchodzimy w właściwości dymu i edytujemy ręcznie skrypt:
wklejamy to w odpowiednie pole, i dodajemy nową funkcję skryptu...
Jak dokładnie to zrobić nie wiem, nie znam się aż tak... Jak się komuś uda, warto o tym napisać
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Nie 18:22, 13 Wrz 2009 Temat postu: |
|
A co do tego skryptu to tak bedzie się działo w tym particle effect tylko ? Czy w kazdym jaki ustawie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 20:59, 13 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Jeśli będzie to działać to będzie tak we wszystkich, edytujesz główny skrypt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|