Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Wto 10:34, 18 Mar 2008 Temat postu: trigger a dzwiek |
|
dałem triggera i podłączyłem do niego missionhint w opcjach w trigerze dałem play i jak włącze AI/physics dany dźwięk sie nieodtwarza.na lini łączącej triggera i missionhint zmiast play pisze disable.reload scripts niepomaga,co zrobic??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
JackGTA
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:49, 18 Mar 2008 Temat postu: |
|
Zaraz, bierzesz w Proximity Tigger Pick New w OnEnter i zaznaczasz MissionHint, potem PPM na MissionHint w OnEnter Tiggera i PLAY
W MissionHint musisz w "Hint1" wziasc jakis dzwiek, po czym wej kamera, albo sam w tiggera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Wto 21:46, 18 Mar 2008 Temat postu: |
|
no to juz jestem po tej czesci i bo to jest 2 to pierwszy działa ładnie ale w2 taksamo robie i niechce
//edit gdy 2 raz włączyłem sandoxa problem zniknoł
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez brda dnia Wto 21:51, 18 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
JackGTA
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:39, 18 Mar 2008 Temat postu: |
|
Mozliwe, ze musial dobrze przeladowac skrypty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|