Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Pią 16:49, 11 Gru 2009 Temat postu: zadanie(nie wypełnia się |
|
a więc tak gdy wejdę do samochodu zadanie nie przełącza się na następne;samochód(FWD) jest do niego podłączony trigger on enter dałem activate a może coś innego w on enter dać dla samochodu?? tak to wygląda
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:43, 11 Gru 2009 Temat postu: |
|
Jeśli chcesz, aby po wejściu do samochodu pojawiło się następne zadanie musisz je podpiąć do samochodu (tutaj przykład z wybuchającym monitorem):
a nie do triggera (choć z nim też się da).
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Sprouse dnia Pią 22:43, 11 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Śro 21:33, 16 Gru 2009 Temat postu: |
|
ok troche inaczej to zrobiłem ale działa,teraz zostaje kwestia zakończenia,jak zrobić ze gdy wjade w triggera bedzie koniec misji i przeniesie mnie na innąmapę lub do menu,co dopisać na koniec skryptu??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez brda dnia Śro 22:23, 16 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:57, 19 Gru 2009 Temat postu: |
|
brda napisał: | ok troche inaczej to zrobiłem ale działa,teraz zostaje kwestia zakończenia,jak zrobić ze gdy wjade w triggera bedzie koniec misji i przeniesie mnie na innąmapę lub do menu,co dopisać na koniec skryptu?? |
Hmm... ciekaw jestem gdzie się podział KT...
1. Zakończenie misji.
Wejdź w Area, wybierz Shape i postaw ją w miejsce, w którym ma zostać zakończona misja. Następnie wejdź w Entity>Triggers i postaw nieopodal AreaTriggera, a następnie w Shape, w parametrach do Target Entities podepnij go.
Ostatni krok jest bardzo łatwy - kliknij na AreaTriggera. Do Input/Output Events musimy podpiąć zdarzenie, naciśnij więc przycisk Mission Handler i wybierz z listy MissionFinished.
Jeśli wszystko zrobiłeś dobrze, to po wejściu w obszar shape w edytorze zniknie ci broń, a w prawdziwej grze zakończy się misja.
2. Skrypt
Za załadowanie następnej mapy odpowiada:
Kod: | function Mission:Event_MissionFinished()
Hud:CompleteObjective(Localize("GoToLastWorkingC"));
_localplayer.cnt:SavePlayerElements();
-- Game:SendMessage('StartLevelFade YYYYY');
Game:SendMessage('StartLevelFade XXXXX');
-- System:LogToConsole('mission finished, loading next mission...');
end
|
Wklej to do swojego skryptu. Nie wiem jak to dokładniej działa, no ale cóż...
- W miejsce XXXXX wpisz nazwę swojej następnej mapy (która ma zostać załadowana po zakończeniu obecnej). Sama nazwa! Bez rozszerzeń itp., na przykład. River .
- I zostaje nam YYYYY - tu wpisz podobnym sposobem nazwę kolejnej mapy (tej, która ma zostac załadowana po przejściu mapy XXXXX).
Nie mam 100% pewności czy to zadziała. Najlepiej otwieraj kolejno pliki LUA (w każdym folderze z mapą) i sprawdzaj jak to tam jest.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Czw 16:56, 24 Gru 2009 Temat postu: |
|
następny problem do tyczy sądze że skryptu,wszystko wygląda tak [link widoczny dla zalogowanych] jednak niemam w mission handler do wyboru MissionFinished
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Śro 14:17, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
Sprouse napisał: | Hmm... ciekaw jestem gdzie się podział KT...
2. Skrypt
Za załadowanie następnej mapy odpowiada:
Kod: | function Mission:Event_MissionFinished()
Hud:CompleteObjective(Localize("GoToLastWorkingC"));
_localplayer.cnt:SavePlayerElements();
-- Game:SendMessage('StartLevelFade YYYYY');
Game:SendMessage('StartLevelFade XXXXX');
-- System:LogToConsole('mission finished, loading next mission...');
end
|
Wklej to do swojego skryptu. Nie wiem jak to dokładniej działa, no ale cóż...
[list][*]W miejsce XXXXX wpisz nazwę swojej następnej mapy (która ma zostać załadowana po zakończeniu obecnej). Sama nazwa! Bez rozszerzeń itp., na przykład. River .
[*]I zostaje nam YYYYY - tu wpisz podobnym sposobem nazwę kolejnej mapy (tej, która ma zostac załadowana po przejściu mapy XXXXX). |
Jestem, jestem. W końcu wróciłem na dobre, udało mi się wygrzebać trochę wolnego czasu.
Co do kodu który ładuje następna mapkę:
Kod: |
function Mission:Event_koniec()
_localplayer.cnt:SavePlayerElements();
Game:SendMessage('StartLevelFade nazwa');
end
|
Tyle wystarczy, po co zaśmiecać skrypty.
@Brda
W czym tkwi problem na tym screen`e?
A i tak na marginesie. Jeśli coś komuś obiecałem lub miałem w czymś pomóc, przypomnijcie się na PW. Nowy komputer, masa problemów w real life...wszystko wyleciało mi z głowy, jestem tylko człowiekiem
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Czw 22:25, 04 Lut 2010 Temat postu: |
|
KT napisał: |
@Brda
W czym tkwi problem na tym screen`e?
|
temat zamkniety wszystko rozwiązane
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez brda dnia Czw 22:25, 04 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|