Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

zadanie(nie wypełnia się

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Pią 16:49, 11 Gru 2009 Temat postu: zadanie(nie wypełnia się

a więc tak gdy wejdę do samochodu zadanie nie przełącza się na następne;samochód(FWD) jest do niego podłączony trigger on enter dałem activate a może coś innego w on enter dać dla samochodu?? tak to wygląda

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:43, 11 Gru 2009 Temat postu:

Jeśli chcesz, aby po wejściu do samochodu pojawiło się następne zadanie musisz je podpiąć do samochodu (tutaj przykład z wybuchającym monitorem):



a nie do triggera (choć z nim też się da).


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Sprouse dnia Pią 22:43, 11 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Śro 21:33, 16 Gru 2009 Temat postu:

ok troche inaczej to zrobiłem ale działa,teraz zostaje kwestia zakończenia,jak zrobić ze gdy wjade w triggera bedzie koniec misji i przeniesie mnie na innąmapę lub do menu,co dopisać na koniec skryptu??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez brda dnia Śro 22:23, 16 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:57, 19 Gru 2009 Temat postu:

brda napisał:
ok troche inaczej to zrobiłem ale działa,teraz zostaje kwestia zakończenia,jak zrobić ze gdy wjade w triggera bedzie koniec misji i przeniesie mnie na innąmapę lub do menu,co dopisać na koniec skryptu??


Hmm... ciekaw jestem gdzie się podział KT...


1. Zakończenie misji.
Wejdź w Area, wybierz Shape i postaw ją w miejsce, w którym ma zostać zakończona misja. Następnie wejdź w Entity>Triggers i postaw nieopodal AreaTriggera, a następnie w Shape, w parametrach do Target Entities podepnij go.
Ostatni krok jest bardzo łatwy - kliknij na AreaTriggera. Do Input/Output Events musimy podpiąć zdarzenie, naciśnij więc przycisk Mission Handler i wybierz z listy MissionFinished.

Jeśli wszystko zrobiłeś dobrze, to po wejściu w obszar shape w edytorze zniknie ci broń, a w prawdziwej grze zakończy się misja.


2. Skrypt
Za załadowanie następnej mapy odpowiada:

Kod:
function Mission:Event_MissionFinished()
   Hud:CompleteObjective(Localize("GoToLastWorkingC"));
   _localplayer.cnt:SavePlayerElements();
--   Game:SendMessage('StartLevelFade YYYYY');      
   Game:SendMessage('StartLevelFade XXXXX');
--      System:LogToConsole('mission finished, loading next mission...');      
end


Wklej to do swojego skryptu. Nie wiem jak to dokładniej działa, no ale cóż...
  • W miejsce XXXXX wpisz nazwę swojej następnej mapy (która ma zostać załadowana po zakończeniu obecnej). Sama nazwa! Bez rozszerzeń itp., na przykład. River .
  • I zostaje nam YYYYY - tu wpisz podobnym sposobem nazwę kolejnej mapy (tej, która ma zostac załadowana po przejściu mapy XXXXX).

    Nie mam 100% pewności czy to zadziała. Najlepiej otwieraj kolejno pliki LUA (w każdym folderze z mapą) i sprawdzaj jak to tam jest.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Czw 16:56, 24 Gru 2009 Temat postu:

następny problem do tyczy sądze że skryptu,wszystko wygląda tak [link widoczny dla zalogowanych] jednak niemam w mission handler do wyboru MissionFinished

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Śro 14:17, 03 Lut 2010 Temat postu:

Sprouse napisał:
Hmm... ciekaw jestem gdzie się podział KT...

2. Skrypt
Za załadowanie następnej mapy odpowiada:

Kod:
function Mission:Event_MissionFinished()
   Hud:CompleteObjective(Localize("GoToLastWorkingC"));
   _localplayer.cnt:SavePlayerElements();
--   Game:SendMessage('StartLevelFade YYYYY');      
   Game:SendMessage('StartLevelFade XXXXX');
--      System:LogToConsole('mission finished, loading next mission...');      
end


Wklej to do swojego skryptu. Nie wiem jak to dokładniej działa, no ale cóż...
[list][*]W miejsce XXXXX wpisz nazwę swojej następnej mapy (która ma zostać załadowana po zakończeniu obecnej). Sama nazwa! Bez rozszerzeń itp., na przykład. River .
[*]I zostaje nam YYYYY - tu wpisz podobnym sposobem nazwę kolejnej mapy (tej, która ma zostac załadowana po przejściu mapy XXXXX).


Jestem, jestem. W końcu wróciłem na dobre, udało mi się wygrzebać trochę wolnego czasu.

Co do kodu który ładuje następna mapkę:
Kod:

function Mission:Event_koniec()
_localplayer.cnt:SavePlayerElements();
Game:SendMessage('StartLevelFade nazwa');
end

Tyle wystarczy, po co zaśmiecać skrypty.

@Brda
W czym tkwi problem na tym screen`e?

A i tak na marginesie. Jeśli coś komuś obiecałem lub miałem w czymś pomóc, przypomnijcie się na PW. Nowy komputer, masa problemów w real life...wszystko wyleciało mi z głowy, jestem tylko człowiekiem Wink


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Czw 22:25, 04 Lut 2010 Temat postu:

KT napisał:

@Brda
W czym tkwi problem na tym screen`e?


temat zamkniety wszystko rozwiązane


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez brda dnia Czw 22:25, 04 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty , Eventy i Triggery Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin