Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:49, 06 Gru 2009 Temat postu: Polskie litery w grze |
|
KT - ty się na tym znasz
Czy jest możliwe stworzenie moda, dzięki któremu będzie można swobodnie używać polskich liter?
Bo po raz kolejny spotykam się z tym problemem na swojej najnowszej mapie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sprouse dnia Nie 12:06, 06 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 12:10, 06 Gru 2009 Temat postu: |
|
Hmm...jeśli chodzi Ci o umieszczanie polskich liter wewnątrz edytora bądź też w nazwach folderów to nie da się nic zrobić. Większość danych w Cry Engine 1 zapisywana jest w plikach "xml" w którym polskie znaki nie są niestety zbyt uprzywilejowane z racji ,tego że np. takie "ą", "ź" itd. zajmują 2 bajty a nie 1 jak w przypadku liter w innych językach. Może znalazłby się jakiś sposób aby jednak je umieścić, ale jest to raczej nieopłacalne ( Crytek na pewno zaszył kodowanie xml w silniku ). Nawet jeśli udało by się to zrobić wpisywanie tych polskich znaków odbywałoby się na takiej zasadzie że dla "ą" wpisujemy odpowiadający jej kod szesnastkowy lub dziesiętny( tutaj kłaniają się liczby binarne ) czyli "ą" dla kodu dziesiętnego i tak dalej...
Uff, alem się rozpisał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Nie 12:36, 06 Gru 2009 Temat postu: |
|
Możesz zrobic spolszczenie .
Robisz plik xxx.xml (xxx-nazwa twojej mapy)
I robisz tak : (A1 , B1 to pola w ktore wpisujesz)
A1 - Key B1:Foreign Language
A2 - jade_zolta_lada (jak w skrypcie) B2: Jadę żółtą Ładą . XD
Itd.. przetłumaczasz wszystkie komunikaty w swojej misji .
Aha . plik xml wklej do folderu Mods/yyy/Languages/xxx.xml
lub Mods/yyy/FCData/Languages/Polish.pak(archiwum)/Languages/xxx.xml
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:37, 06 Gru 2009 Temat postu: |
|
Dzięki za treściwe wytłumaczenie, pozostaje mi jeszcze jedna możliwość, a konkretniej zamiana języka na angielski.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|