Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Nie 18:29, 31 Paź 2010 Temat postu: Skrypt |
|
No.Robię skrypt kolesia do AI w Entity i edytuje inny i gdy go wkładam do modu, ten koleś (przykładowo BenekOICW) to go niema w AI.A jak edytuje inny skrypt to znowu model się nie ładuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 18:51, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
Jaki error wyświetla się w konsoli?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Nie 21:01, 31 Paź 2010 Temat postu: To |
|
WARNING: Could not create lip-sync interface ! Does this entity Grunt1 have a character ?
File changed: Shaders\Cache\CGPShaders\CGRCBump_Diff$D3D9_PS20$Fog$HDR.cgps
File changed: Shaders\Cache\CGPShaders\CGRCBump_Diff_Atten$D3D9_PS20$Fog$HDR.cgps
File changed: Shaders\Cache\CGPShaders\CGRCBump_Diff_ProjAtten_PS20$D3D9_PS20$Fog$HDR.cgps
File changed: Shaders\Cache\CGPShaders\CGRCBump_Spec$D3D9_PS20$Fog$HDR.cgps
File changed: Shaders\Cache\CGPShaders\CGRCBump_Spec_Atten$D3D9_PS20$Fog$HDR.cgps
Undo Object Accepted (Undo:51,Redo:0, Size=4Kb)
Jak edytuje a jak tworze to wcale go niema (napisu w Entity\AI kolesia)
(jak edytuje do wszystko jest ok, ale model znika).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Nie 21:04, 31 Paź 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 22:04, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
"File changed" to nie error. No ale mniejsza, wyślij mi te pliki jak możesz z dokładnym opisem co chcesz zrobić, bo zabawa z AI to niezła dłubanina...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pon 21:22, 01 Lis 2010 Temat postu: |
|
Wysłałem Ci na PW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 22:32, 01 Lis 2010 Temat postu: |
|
Tak właściwie to po co Ci taki koleś? Można to bez problemu zrobić żeby był po prostu w archetupe entity z wszystkimi twoimi opcjami.
Mniejsza z tym naprawiłem skrypty.
1. Żadnych kropek z nazwie, silnik próbuje odwoływać się do zmiennych globalnych albo co gorsza, traktuje to jako rozszerzenie pliku. Jeśli już musisz to używaj "_".
2. Każde nowe entity musi zostać zarejestrowane, musisz podać ścieżkę do skryptu, nadać indywidualny numer ID itp.
3. Podałeś złą ścieżkę do modelu najemnika
Podeślę Ci pliki żebyś mógł sobie zobaczyć jak to ma być zrobione.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pon 22:33, 01 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 15:45, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
Dzięki jesteś Wielki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Wto 21:12, 16 Lis 2010 Temat postu: |
|
Możesz też edytować plik ClassRegistry.lua w folderze FCData/Scripts.pak(otwieramy jakimś programem dekompresującym zipy)/SCRIPTS/
Nigdy go nie próbowałem ale może zadziała,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 23:50, 16 Lis 2010 Temat postu: |
|
Problem został już dawno rozwiązany.
Zamykam .
W razie potrzeby pisać na PW o ponowne otwarcie tematu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|