Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
farcrajowiec
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Czw 20:21, 10 Lip 2008 Temat postu: Skrypt do zegara który odmierza czas. |
|
Kto umiałby napisać skrypt.Chodzi mi o taki zegar który pojawiał by sie u góry ekranu gdy wejde np. w proxmi tigger i ten zegar by odmierzał czas i trzeba misje wypełnić a gdy czas sie skończy to misja by była nie udana.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez farcrajowiec dnia Pią 11:12, 11 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
JackGTA
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:01, 11 Lip 2008 Temat postu: |
|
Powiedziałem już, raczej nikt nie potrafi. Zmień pierwszy post i napisz o jaki dokładnie chodzi skrypt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:30, 11 Lip 2008 Temat postu: |
|
czekaj, czekaj, to się da... hmm.. nie chyba jednak nie.. Trzeba by było wprowadzić nowy HUD ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
farcrajowiec
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Pią 11:32, 11 Lip 2008 Temat postu: |
|
A jak można by było zmienić menu główne.
Zeby inaczej wyglądało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JackGTA
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:45, 11 Lip 2008 Temat postu: |
|
Tekstury są gdzieś w archiwum textures.pak
Archiwum otwierasz WinRarem lub 7Zipem i tam poszperaj, większość tekstur tam jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
farcrajowiec
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UK
|
Wysłany: Pią 20:10, 11 Lip 2008 Temat postu: |
|
No to jak nikt nie wie jak to zrobić to ja sie postaram choć wątpie czy mi wyjdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 0:14, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
JackGTA napisał: | Tekstury są gdzieś w archiwum textures.pak
Archiwum otwierasz WinRarem lub 7Zipem i tam poszperaj, większość tekstur tam jest. |
stary wymiatasz, textury sa w texturach
wiekszosc textur? tam sa tylko i wylacznie textury i takze w textures2 czy jakims innym te inne textures tylko sa po to aby zastapic stare pliki nowymi a skoro nic sie nie zmienilo w menu za czasow nowych paczow oznacza to ze farkrajowcu musisz szukac tego w textures\gui
tam masz caly dol,loga, butony boki ale pamietaj tez ze to jest polanczone z hudem mam namysli ikonki klas w Assault np sniper zolnierz itp ale tam ladnie jest to ponazywane wiec mysle ze dasz rade ja np otwieram takie zeczy photoshopem wgrywasz sobie wtyczke dds i milej zabawy zycze
Archeolog ku**a//BRDA
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:47, 05 Cze 2010 Temat postu: |
|
Witam wszystkich! Ponownie...
Odświeżę trochę temat. Skoro nie HUD, to może coś trudniejszego... Mnie zadowoliłby taki licznik, jak w Splinter Cell Conviction. O co mi chodzi? Licznik wyświetla się nie w HUDzie, lecz na mapie - normalne cyfry wyświetlone na ścinie, czy gdziekolwiek indziej, tak, jakby było to rzutowane przez projektor. Da się?
Ok, ok, wiem, że się da. Np. wchodzę w Pr. Tigger, czy coś innego, on odlicza np. 90 sekund, jednocześnie uruchamia animację... em... texturę-GIFa z wyświetlającymi się kolejno cyframi. Tylko jak coś takiego zrobić, tzn. jak stworzyć taką teksturę?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sprouse dnia Sob 18:50, 05 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Sob 20:43, 05 Cze 2010 Temat postu: |
|
uhh jak na mój rozum to potrzebujesz sie znać na jakimś programie graficznym,np gimp albo addobe fotoshop i w nim stworzyc animację odliczania w formacie .gif
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Wto 21:07, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
A ja mam lepszy pomysł:
Robisz rzecz rozpoczynającą odliczanie np.ProximityTrigger i Tworzysz DelayTrigger oraz MultipleTrigger(te dwa ostatnie niewazne gdzie, je to i tak nie obchodzi)i robisz tak:
Zaznaczasz ProximityTrigger i w EntityProperties Ustawiasz [?]Once na ptaszka,Potem w input/output events w On enter pickujesz DelayTrigger a w akcji dajesz InputTrigger
Zaznaczasz DelayTrigger Dajesz w Delay Time czy jakos tak np. na 1(1 sekunda)
i wchdzisz w input/output events w OutputTrigger dajesz Multiple triggera i dajesz InputTrigger oraz dajesz jego samego tak samo jak Multptrigg. i tak bedzie sie powtarzal.
Teraz zaznaczasz MultpTriggera i w Numpoints dajesz mu np.30(30 razy trzeba zrobic mu InputTrigger aby zadzialal)i w OutputTrigger dajesz Mission handlera i ...
No i finalna rzecz to wyswietlanie tego czegos. to sie robi w animacjach, a ja niezle sobie z tym radze.
Mysle ze prawdopodobnie nic nie zrozumiales ale nie martw sie ja umiem to zrobic ale nie umiem tego wyjasnic.
Mam zapewne mnostwo bledów bo z pamieci pisze, ale mozesz mi ewentualnie wyslac mapke e-mailem(o ile nie wazy wiecej niz 20MB).
To tyle na razie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 22:32, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Najlepiej stworzyć nową funkcję w Hud`e lub nowe entity odliczające czas i wyświetlające go na ekranie. A jak tak się dłużej zastanowić to można nawet edytować w tym celu delay trigger`a.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|