Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Skrypt do zegara który odmierza czas.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty oraz MODy do Far Crya
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
farcrajowiec




Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Czw 20:21, 10 Lip 2008 Temat postu: Skrypt do zegara który odmierza czas.

Kto umiałby napisać skrypt.Chodzi mi o taki zegar który pojawiał by sie u góry ekranu gdy wejde np. w proxmi tigger i ten zegar by odmierzał czas i trzeba misje wypełnić a gdy czas sie skończy to misja by była nie udana. Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez farcrajowiec dnia Pią 11:12, 11 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JackGTA
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:01, 11 Lip 2008 Temat postu:

Powiedziałem już, raczej nikt nie potrafi. Zmień pierwszy post i napisz o jaki dokładnie chodzi skrypt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:30, 11 Lip 2008 Temat postu:

czekaj, czekaj, to się da... hmm.. nie chyba jednak nie.. Trzeba by było wprowadzić nowy HUD ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
farcrajowiec




Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Pią 11:32, 11 Lip 2008 Temat postu:

A jak można by było zmienić menu główne.
Zeby inaczej wyglądało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JackGTA
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:45, 11 Lip 2008 Temat postu:

Tekstury są gdzieś w archiwum textures.pak

Archiwum otwierasz WinRarem lub 7Zipem i tam poszperaj, większość tekstur tam jest.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
farcrajowiec




Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Pią 20:10, 11 Lip 2008 Temat postu:

No to jak nikt nie wie jak to zrobić to ja sie postaram choć wątpie czy mi wyjdzie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 0:14, 05 Mar 2010 Temat postu:

JackGTA napisał:
Tekstury są gdzieś w archiwum textures.pak

Archiwum otwierasz WinRarem lub 7Zipem i tam poszperaj, większość tekstur tam jest.


stary wymiatasz, textury sa w texturach Very Happy

wiekszosc textur? tam sa tylko i wylacznie textury i takze w textures2 czy jakims innym te inne textures tylko sa po to aby zastapic stare pliki nowymi a skoro nic sie nie zmienilo w menu za czasow nowych paczow oznacza to ze farkrajowcu musisz szukac tego w textures\gui

tam masz caly dol,loga, butony boki ale pamietaj tez ze to jest polanczone z hudem mam namysli ikonki klas w Assault np sniper zolnierz itp ale tam ladnie jest to ponazywane wiec mysle ze dasz rade ja np otwieram takie zeczy photoshopem wgrywasz sobie wtyczke dds i milej zabawy zycze Wink

Archeolog ku**a//BRDA
Powrót do góry
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:47, 05 Cze 2010 Temat postu:

Witam wszystkich! Ponownie...
Odświeżę trochę temat. Skoro nie HUD, to może coś trudniejszego... Mnie zadowoliłby taki licznik, jak w Splinter Cell Conviction. O co mi chodzi? Licznik wyświetla się nie w HUDzie, lecz na mapie - normalne cyfry wyświetlone na ścinie, czy gdziekolwiek indziej, tak, jakby było to rzutowane przez projektor. Da się? Smile
Ok, ok, wiem, że się da. Np. wchodzę w Pr. Tigger, czy coś innego, on odlicza np. 90 sekund, jednocześnie uruchamia animację... em... texturę-GIFa z wyświetlającymi się kolejno cyframi. Tylko jak coś takiego zrobić, tzn. jak stworzyć taką teksturę?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sprouse dnia Sob 18:50, 05 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Sob 20:43, 05 Cze 2010 Temat postu:

uhh jak na mój rozum to potrzebujesz sie znać na jakimś programie graficznym,np gimp albo addobe fotoshop i w nim stworzyc animację odliczania w formacie .gif

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Wto 21:07, 28 Wrz 2010 Temat postu:

A ja mam lepszy pomysł:
Robisz rzecz rozpoczynającą odliczanie np.ProximityTrigger i Tworzysz DelayTrigger oraz MultipleTrigger(te dwa ostatnie niewazne gdzie, je to i tak nie obchodzi)i robisz tak:
Zaznaczasz ProximityTrigger i w EntityProperties Ustawiasz [?]Once na ptaszka,Potem w input/output events w On enter pickujesz DelayTrigger a w akcji dajesz InputTrigger
Zaznaczasz DelayTrigger Dajesz w Delay Time czy jakos tak np. na 1(1 sekunda)
i wchdzisz w input/output events w OutputTrigger dajesz Multiple triggera i dajesz InputTrigger oraz dajesz jego samego tak samo jak Multptrigg. i tak bedzie sie powtarzal.
Teraz zaznaczasz MultpTriggera i w Numpoints dajesz mu np.30(30 razy trzeba zrobic mu InputTrigger aby zadzialal)i w OutputTrigger dajesz Mission handlera i ...
No i finalna rzecz to wyswietlanie tego czegos. to sie robi w animacjach, a ja niezle sobie z tym radze.
Mysle ze prawdopodobnie nic nie zrozumiales ale nie martw sie ja umiem to zrobic ale nie umiem tego wyjasnic.
Mam zapewne mnostwo bledów bo z pamieci pisze, ale mozesz mi ewentualnie wyslac mapke e-mailem(o ile nie wazy wiecej niz 20MB).
To tyle na razie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Wto 22:32, 28 Wrz 2010 Temat postu:

Najlepiej stworzyć nową funkcję w Hud`e lub nowe entity odliczające czas i wyświetlające go na ekranie. A jak tak się dłużej zastanowić to można nawet edytować w tym celu delay trigger`a.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty oraz MODy do Far Crya Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin