Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:43, 07 Paź 2009 Temat postu: Tworzenie nowych obiektów oraz ich podmiana |
|
1. Jaki program będzie dla mnie odpowiedni do tworzenia prostych obiektów i zapisywaniu ich w formacie .cgf i .cga? Czego wymagam - prosty interfejs (chodzi właściwie tylko o stworzenie sześcianu, na który naniosę grafikę), a także (najlepiej) w języku polskim.
2. Czy trudno będzie podmienić banner Krieger'a? Chodzi mi tylko o podmianę grafiki. Chodzi oczywiście o ten, z Physicalized Objects.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 6:50, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
na 2 pytanie nie odp. ale na pierwsze mogę
są 2 programy do robienia 3D Blender i 3DS max 7
oby dwa nie są łatwe ale mogę ci wyjaśnić jak się nimi posługiwać
[link widoczny dla zalogowanych] jak eksportować
jak chcesz to napisz mi na GG to ci wyjaśnię jak robi się modele
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 9:52, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
1.Blender, 3DS Max, Maya, Milkshape
Używanie takich programów nie jest łatwe, ale wystarczy trochę przy tym posiedzieć żeby załapać. Z tego co wiem blender jest po polsku, tylko że jest dużo bardziej skomplikowany, 3ds max z kolei jest najbardziej wspomagany przez Crytek`a.
2. Możesz spróbować zrobić nowy materiał w Data Base View ->zakładka Materials.
Zaznaczasz banner, klikasz "Get Material", edytor poinformuje Cię że obiekt nie ma materiału i czy chcesz stworzyć nowy. Wybierasz tak, wpisujesz nazwę, na dole w opcjach materiału masz "Diffuse" teksture. Zamień ją na taką jaką chcesz i po wszystkim.
@MarcinLDZ:Popraw ten błąd w tym poradniku bo wprowadzasz ludzi w błąd...
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Czw 9:54, 08 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:07, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
Dzięki, KT - udało się. Oto rezultat mojej pracy - Modyfikacja "Far Cry 1944" :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sprouse dnia Czw 15:32, 08 Paź 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 15:45, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
Fajna..tekstura znaczy się
Kroi się nowy, ciekawy mod, może powiesz o nim coś więcej? ^^
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Czw 15:45, 08 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:46, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
KT napisał: | Fajna..tekstura znaczy się
Kroi się nowy, ciekawy mod, może powiesz o nim coś więcej? ^^ |
1944 to oczywiście żart, ale coś podobnego wystąpi w jednej z misji mojego najnowszego moda. Nie będe jednak dodawał nic więcej, bo dopiero jestem w połowie pierwszej misji i nie mam zrobionego nawet oświetlenia czy też AI. Myślę, że w listopadzie będe mógł już go zaprezentować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Śro 21:56, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
Co do grafiki low-poly polecam [link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo łatwy w obsłudze.
(p.s. Robimy model zapisujemy jako np.3ds otwieramy blender dodajemy teksture/materiał i eksportujemy na .cgf)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kata55 dnia Śro 21:58, 01 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Czw 17:29, 02 Gru 2010 Temat postu: |
|
I znowu zabawa w archeologa...
Ale to nic!(są gorsi) Widziałem w necie odpowiedź na zadanie domowe pewnego kolesia, który napisał 3 lata wcześniej.
==//Szczeki
Wiesz, po prostu szykuje się następny warn, potem kolejny... a wiadomo co jest za 3 razem
Twój przykład mnie rozwalił... xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|