Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Tworzenie nowych obiektów oraz ich podmiana

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty oraz MODy do Far Crya
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:43, 07 Paź 2009 Temat postu: Tworzenie nowych obiektów oraz ich podmiana

1. Jaki program będzie dla mnie odpowiedni do tworzenia prostych obiektów i zapisywaniu ich w formacie .cgf i .cga? Czego wymagam - prosty interfejs (chodzi właściwie tylko o stworzenie sześcianu, na który naniosę grafikę), a także (najlepiej) w języku polskim.

2. Czy trudno będzie podmienić banner Krieger'a? Chodzi mi tylko o podmianę grafiki. Chodzi oczywiście o ten, z Physicalized Objects.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinLDZ




Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 6:50, 08 Paź 2009 Temat postu:

na 2 pytanie nie odp. ale na pierwsze mogę

są 2 programy do robienia 3D Blender i 3DS max 7

oby dwa nie są łatwe ale mogę ci wyjaśnić jak się nimi posługiwać

[link widoczny dla zalogowanych] jak eksportować

jak chcesz to napisz mi na GG to ci wyjaśnię jak robi się modele


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Czw 9:52, 08 Paź 2009 Temat postu:

1.Blender, 3DS Max, Maya, Milkshape
Używanie takich programów nie jest łatwe, ale wystarczy trochę przy tym posiedzieć żeby załapać. Z tego co wiem blender jest po polsku, tylko że jest dużo bardziej skomplikowany, 3ds max z kolei jest najbardziej wspomagany przez Crytek`a.

2. Możesz spróbować zrobić nowy materiał w Data Base View ->zakładka Materials.
Zaznaczasz banner, klikasz "Get Material", edytor poinformuje Cię że obiekt nie ma materiału i czy chcesz stworzyć nowy. Wybierasz tak, wpisujesz nazwę, na dole w opcjach materiału masz "Diffuse" teksture. Zamień ją na taką jaką chcesz i po wszystkim.

@MarcinLDZ:Popraw ten błąd w tym poradniku bo wprowadzasz ludzi w błąd...


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Czw 9:54, 08 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:07, 08 Paź 2009 Temat postu:

Dzięki, KT - udało się. Oto rezultat mojej pracy - Modyfikacja "Far Cry 1944" Smile:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sprouse dnia Czw 15:32, 08 Paź 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Czw 15:45, 08 Paź 2009 Temat postu:

Fajna..tekstura znaczy się Razz
Kroi się nowy, ciekawy mod, może powiesz o nim coś więcej? ^^


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Czw 15:45, 08 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sprouse




Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:46, 08 Paź 2009 Temat postu:

KT napisał:
Fajna..tekstura znaczy się Razz
Kroi się nowy, ciekawy mod, może powiesz o nim coś więcej? ^^


1944 to oczywiście żart, ale coś podobnego wystąpi w jednej z misji mojego najnowszego moda. Nie będe jednak dodawał nic więcej, bo dopiero jestem w połowie pierwszej misji i nie mam zrobionego nawet oświetlenia czy też AI. Myślę, że w listopadzie będe mógł już go zaprezentować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Śro 21:56, 01 Gru 2010 Temat postu:

Co do grafiki low-poly polecam [link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo łatwy w obsłudze.
(p.s. Robimy model zapisujemy jako np.3ds otwieramy blender dodajemy teksture/materiał i eksportujemy na .cgf)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kata55 dnia Śro 21:58, 01 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Disturbed
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Know How*

PostWysłany: Czw 17:29, 02 Gru 2010 Temat postu:

I znowu zabawa w archeologa...
Ale to nic!(są gorsi) Widziałem w necie odpowiedź na zadanie domowe pewnego kolesia, który napisał 3 lata wcześniej.

==//Szczeki
Wiesz, po prostu szykuje się następny warn, potem kolejny... a wiadomo co jest za 3 razem Twisted Evil
Twój przykład mnie rozwalił... xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Skrypty oraz MODy do Far Crya Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin