Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pią 21:33, 22 Sty 2010 Temat postu: AIPoint |
|
Jak go używać?
Chodzi mi oto jak zrobić żeby kolesie chodzili po nich.
Proszę o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Pią 23:09, 22 Sty 2010 Temat postu: |
|
1.postaw najemnika i nazwij go np. mietek
[link widoczny dla zalogowanych]
2.potem postaw tagpoint
[link widoczny dla zalogowanych]
3.wybierz postawiony tagpoint i zmień jego nazwę na mietek_P0
[link widoczny dla zalogowanych]
4.po zminie nazwy skopiuj tagpoint i postaw kilka
[link widoczny dla zalogowanych]
5.teraz wybierz "mietka" i behaviour wybierz job_Patrolcircle
[link widoczny dla zalogowanych]
6.wciśnij AI/Physics i sprawdź czy mietek chodzi po tagpointach :]
[link widoczny dla zalogowanych]
7.jeśli nie to przestudjuj wszystko po kolei
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 10:59, 23 Sty 2010 Temat postu: Nie oto chodzi. |
|
To sposób z TagPoint, a nie z AIPoint(z AI)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 16:58, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
Na całym obszarze gdzie będą AI Point`y ustaw AINavigationModifier, w środku poustawiaj AI point`y tak jak boty mają się poruszać.Przy okazji musisz wstawić co najmniej 1 Entry Point( a najlepiej 2 ).
EDIT:
Do tego dochodzą jeszcze Hide Point`y, które podpowiadają przeciwnikom gdzie mogą się ukryć, kiedy znajdą się pod ostrzałem. Ważny w nich jest kierunek w który wskazują. Przeciwnicy "ukryją" się w tym miejscu dopiero wtedy, gdy będą pod ostrzałem gracza który znajduje się w kierunku w który wskazuje HPoint.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Nie 1:41, 24 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 17:56, 26 Sty 2010 Temat postu: Dziex |
|
Dzięki jestes wielki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Śro 14:20, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
A tam... Staram się tylko pomóc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Pon 10:55, 30 Sie 2010 Temat postu: |
|
KT to naprawde fajny gosc...Cos wiecej niz tylko profesjonalista
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 11:20, 30 Sie 2010 Temat postu: |
|
Ooo... miło mi słyszeć .
P.S:No dobra, mów czego chcesz ode mnie [joke]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|