Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

AIPoint

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Sztuczna inteligencja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pią 21:33, 22 Sty 2010 Temat postu: AIPoint

Jak go używać?
Chodzi mi oto jak zrobić żeby kolesie chodzili po nich. Question
Proszę o pomoc. Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brda
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kambodża

PostWysłany: Pią 23:09, 22 Sty 2010 Temat postu:

1.postaw najemnika i nazwij go np. mietek
[link widoczny dla zalogowanych]
2.potem postaw tagpoint
[link widoczny dla zalogowanych]
3.wybierz postawiony tagpoint i zmień jego nazwę na mietek_P0
[link widoczny dla zalogowanych]
4.po zminie nazwy skopiuj tagpoint i postaw kilka
[link widoczny dla zalogowanych]
5.teraz wybierz "mietka" i behaviour wybierz job_Patrolcircle
[link widoczny dla zalogowanych]
6.wciśnij AI/Physics i sprawdź czy mietek chodzi po tagpointach :]
[link widoczny dla zalogowanych]
7.jeśli nie to przestudjuj wszystko po kolei


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 10:59, 23 Sty 2010 Temat postu: Nie oto chodzi.

To sposób z TagPoint, a nie z AIPoint(z AI)
Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Sob 16:58, 23 Sty 2010 Temat postu:

Na całym obszarze gdzie będą AI Point`y ustaw AINavigationModifier, w środku poustawiaj AI point`y tak jak boty mają się poruszać.Przy okazji musisz wstawić co najmniej 1 Entry Point( a najlepiej 2 ).

EDIT:
Do tego dochodzą jeszcze Hide Point`y, które podpowiadają przeciwnikom gdzie mogą się ukryć, kiedy znajdą się pod ostrzałem. Ważny w nich jest kierunek w który wskazują. Przeciwnicy "ukryją" się w tym miejscu dopiero wtedy, gdy będą pod ostrzałem gracza który znajduje się w kierunku w który wskazuje HPoint.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Nie 1:41, 24 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Wto 17:56, 26 Sty 2010 Temat postu: Dziex

Dzięki jestes wielki. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Śro 14:20, 03 Lut 2010 Temat postu:

A tam... Wink Staram się tylko pomóc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kata55




Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Dolnoslaskie

PostWysłany: Pon 10:55, 30 Sie 2010 Temat postu:

KT to naprawde fajny gosc...Cos wiecej niz tylko profesjonalista Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pon 11:20, 30 Sie 2010 Temat postu:

Ooo... miło mi słyszeć Smile.

P.S:No dobra, mów czego chcesz ode mnie Razz[joke]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Sztuczna inteligencja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin