Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Śro 17:43, 20 Paź 2010 Temat postu: inteligencja (strzelanie do celu) |
|
postawiamy np ludzika z rollubar>entity> grunt dajmy mu jakąś broń wejdz teraz w jego właściwości w behaviour i dajemy mu Job_PatrcleFire i trzeba teraz podać cel bierzemy tagpoint nazywamy go nazwaludka_SHOOT i tam gdzie tag point będzie strzelał spróbójcie
Post został pochwalony 3 razy
Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Śro 17:46, 20 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Czw 18:27, 21 Paź 2010 Temat postu: |
|
pomogło?
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 20:53, 21 Paź 2010 Temat postu: |
|
Dla początkujących będzie na pewno pomocne. Ode mnie + na zachętę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 15:24, 22 Paź 2010 Temat postu: |
|
dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Pon 14:46, 01 Lis 2010 Temat postu: |
|
Chwala takim postam. Oby tak dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|