Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Pon 17:57, 25 Lut 2008 Temat postu: Jak ją podkręcic (Ogólnie AI) |
|
Witam wszystkich.Otóż skoro to dział o sztucznej inteligencji zacznę 1szy temat którego pytaniem jest:: jak podkręcic sztuczną inteligencję u najemników ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
JackGTA
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:00, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
A konkretnie co?
Bo wiesz, do wyboru do koloru, czujność czyli na przykład poprawić wzrok najemnikom ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Pon 18:05, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
hmmm najlepiej to wszystko!!!A możesz wymienic wszystkie detale "inteligencji" najemników,aby można było lepiej wybrac??bo dokońca niezdaje sobie sprawy ile tego może być i co da się zrobic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JackGTA
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:15, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
Obrazek z Entity Properties Najemnika (Grunt) z Entity>AI
[link widoczny dla zalogowanych]
Znasz ang?
mniej więcej:
accuracy- Celność
trackable- Możliwy do wytropienia
horizontal_fov- poziome pole widzenia
character- ogólnie, możesz wybrać skrypt AI, tam się połapiesz
Jest więcej opcji, szczególnie tam na dole ale te są podstawowe
Można również edytować skrypty gry, ale na początek polecam właśnie w AI najemników się pobawić w edytorze
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez JackGTA dnia Pon 20:17, 25 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
brda
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 304
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kambodża
|
Wysłany: Pon 22:03, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
dzięki napewno wyprubuje ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:35, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
Nawet nie zdarzyłem czegoś dodać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Pon 23:03, 22 Lis 2010 Temat postu: |
|
A accuraccy to najemnik dokladniej strzela kiedy ma mniej accuraccy czy kiedy ma więccej?
np. jest sobie dwóch najemników.jeden ma accuraccy 0.9 a drugi 0.3.
Ktory strzela dokładniej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 0:00, 23 Lis 2010 Temat postu: |
|
Accuracy-dokładność, w tym przypadku celność. Ogólnie jak jest jej więcej to raczej strzela lepiej , logiczne .
A tak przy okazji: Masz szczęście że to temat długoterminowy. Kolejna osoba która napisze w tak starym temacie dostanie od razu bana, groźby nie działają z tego co widzę .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Wto 0:05, 23 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Wto 18:59, 23 Lis 2010 Temat postu: |
|
Ale ty mi nie dasz bana?
Potrzebuje tego forum do CryENGINE SANDBOX EDITOR 1.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Wto 21:16, 23 Lis 2010 Temat postu: |
|
Sory że tu pisze Ale KT nie lubi jak ktoś odnawia stare tematy mnie za to dał warna . Więc nie piszcie już tu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|