Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 19:22, 30 Lis 2009 Temat postu: Mutant Screwed...ON ŻYJE! |
|
Tak, wzrok was nie myli. Ten kolos jednak działa Znaczy się nie od końca tak jak powinien, ale zawsze coś.
Oto krótki filmik przedstawiający to monstrum:CLICK
Animacje: Mutant_Big i Mutant_Aberration
Zrobiłem go już dawno temu, dzisiaj jednak przypomniał mi o tym zaprzyjaźniony modder "Mixer", który dokonał tego samego . Ze względu na to, że jako pierwszy tego dokonałem umieści mnie w Credits`ach swego moda ( Contest Island:Invasion ) ...hehe \m/
Miłego oglądania.
P.S:Jeśli będą zainteresowani to zamieszczę tu plik i opis jak zmusić go do działania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:10, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
no to niestety muszę cię rozczarować bo wiedzieliśmy o tym z Jackiem z rok temu ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 20:51, 30 Lis 2009 Temat postu: |
|
Ach, czemu ja o tym nie wiem? No cóż...życie ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vigo
Ekspert
Dołączył: 16 Kwi 2009
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SandBox2
|
Wysłany: Wto 0:36, 01 Gru 2009 Temat postu: |
|
Zawalisty krasnolud xD Fajnie byłoby zobaczyć go w jakimś modzie ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 2:12, 01 Gru 2009 Temat postu: |
|
Spokojnie, powolutku...nawet z nowymi animacjami...na razie mam inne obiekty i skrypty na głowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sprouse
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:49, 01 Gru 2009 Temat postu: |
|
Słodziak! Więc on jednak żyje.
A właściwie to dlaczego "na żywo" potrafi on się tylko obracać? Wiadomo dlaczego go nie dopracowano? Na pewno będe próbował go wykorzystać, zatem, jeszcze do tego wrócimy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 19:33, 01 Gru 2009 Temat postu: |
|
Oryginalnie nie ma zrobionych specjalnie do niego animacji. Cały trik polega na tym że do niego przypisujesz animacje całkiem innego mutanta. A dlaczego go nie zrobili?...no to już możemy się tylko domyślać( prawdopodobnie coś z Ubi, przez nich cały FC wygląda inaczej niż miał...).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Wto 1:21, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
a może ktoś wie czy się da i skąd wziąć animację screweda bo w filmu factory1(ten na końcu mapy factory) widziałem go w akcji .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 11:00, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
Animacja została zrobiona jedynie na potrzebę nagrania filmiku. W grze nigdzie jej nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Wto 14:51, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
no ale skads to musieli wziasc. Moze jest na necie do pobrania taki pack z tymi animacjami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Śro 8:47, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Na 100% nie ma czegoś takiego. Jeśli chcesz go użyć musisz zrobić animacje samemu, tak jak my w Killing Time.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Śro 20:02, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
A za pomaca czego moge je zrobic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Śro 20:46, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Maya, 3ds max i Blender( chociaż nie polecam ze względu na skomplikowany proces exportu i importu obiektów ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Czw 18:33, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
A ja wlasnie uzywam blendera.3d studio max bym probral gdyby nie bylo trial i gdyby nie bylo tej dziwnej ankiety typu "do czego bede uzywal 3ds max" itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 20:15, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
3ds max nie jest darmowym programem, więc jeśli chcesz jechać na legalu zostań przy blenderze. Niestety nie mam żadnego pojęcia jak używać go z CE1...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 19:57, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
Jak byś potrzebował exportera dla blendera do FC to trzymaj
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Sob 19:42, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
Z gory dzieki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|