Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 11:46, 29 Paź 2010 Temat postu: najemnik(jak z kampanii) |
|
przepraszam bardzo że tak dużo tematów pisze ale jestem tu nowy
nie gniewajcie się. W każdym razie jak we właściwościach najemników
z entity żeby był taki jak z kampanii napiszecie mi tutaj ? z entity properties z tych właściwości POMOCY ))) :[/b]
==// Szczekus:
Słuchaj młody, pisz tak jak bozia kazała. Zasady pisowni i ortografii to podstawa. Jeszcze jeden taki post a będę musiał skorzystać ze swojej funkcji w nieprzyjemny( dla Ciebie ^^ ) sposób. To nie gg...
Inna bajka że jak czytam post i widzę co chwila "pomocy" itp. to aż mi się odechciewa. Ja rozumiem, ale jakbyś nie potrzebował pomocy to byś nie pisał .
To tak w ramach organizacji i przyjacielskiego ostrzeżenia. Na każdym innym forum zostałbyś zmiażdżony za coś takiego. Taka rada na przyszłość, przyda Ci się .
Teraz siądź spokojnie i napisz jeszcze raz to co chciałeś, ale tak żeby każdy zrozumiał( przeczytaj swojego posta i powiedz co z niego rozumiesz... ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 12:23, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
Chwila, jednak zdołałem to odszyfrować. Kolesie "jak w kampanii". Nie bardzo wiem o co Ci chodzi, ale jeśli chcesz gotowych kolesi to musisz ich wczytać za pomocą Data Base View aby byli widoczni z Archetype Entity. Stworzenie własnych najemników to też żadna filozofia. Ustawienia powinny być dopasowane do twojej mapy, do tego jak ma każdy z nich się zachować, jakim będzie zagrożeniem dla gracza i masa innych rzeczy. Nie ma czegoś takiego jak szablon( w zasadzie jest, ale wtedy najemnik jest "do bani" ).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Pią 17:29, 29 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 13:16, 29 Paź 2010 Temat postu: |
|
Przepraszam Po prostu gdy piszę to bardzo mi się śpieszy. Już więcej się to nie powtórzy obiecuję .
==// Szczekus:
No już prawie ^^. Liczą się chęci
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Pią 13:18, 29 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Pon 14:45, 01 Lis 2010 Temat postu: |
|
A kropka po przepraszam gdzie? >
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 19:07, 01 Lis 2010 Temat postu: |
|
Jest przecież
A w sumie to nie czepiajmy się szczegółów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Pon 19:35, 01 Lis 2010 Temat postu: |
|
Racja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|