Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackGTA
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:43, 29 Mar 2008 Temat postu: Nowe! Prowadzenie pojazdu po punktach! |
|
Wiem! Wiem już jak zrobić żeby pojazd jechał po określonych punktach!
To jest prawie identyczne jak w najemnikach!
To tak, postaw łódkę, auto czy co chcesz i w Entity Properties ustaw tak:
W PathSteps wpisujemy liczbę TagPointów które ustawimy.
UWAGA! Wpisujemy liczbę TAG POINTÓW nie licząc _P0!
I teraz, stawiamy nad powierzchnią wody czy ziemi TagPointy o nazwach takich jak w najemnikach, czyli:
NAZWAPOJAZDU_P0 i kopiujemy zastosowując w wodzie a na ziemi
Czyli np:
Boat_P0
Boat_P1
Boat_P2 itd...
I gitara
Post został pochwalony 3 razy
Ostatnio zmieniony przez JackGTA dnia Nie 9:56, 30 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:13, 09 Kwi 2008 Temat postu: |
|
EXTRA JACK!! Działa to było bardzo pomocne, ale zarazem bardzo proste.. że też na to nie wpadłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kata55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Dolnoslaskie
|
Wysłany: Sob 8:45, 28 Sie 2010 Temat postu: |
|
Heh no wlasnie nie wiedzialem ze w patchsteps nie liczymy P0 Dziex
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|