Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 7:18, 08 Wrz 2009 Temat postu: Problem z upadkami najemników. |
|
Witam, mam pytanie, gdzie można ustawić że po śmierci najemnik pada na ziemie bo u mnie jest tak że kiedy go zastrzele to on nie żyje, wypada z niego kamizelka i broń ale dalej stoi, i nie pada na ziemię.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marcinLDZ
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 7:36, 08 Wrz 2009 Temat postu: |
|
a w grze czy w sandboxie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Wto 9:20, 08 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Tak jest tylko w sandbox . powinno być ...
Wytłumacze
Kiedy postawisz najemnika wejdziesz do gry i go zabijesz to pada na ziemie . i po jego zabiciu po wcisnieciu ESC i ponownym wejsciu do gry (w sandbox oczywiście) i zabiciu najemnika on bedzie dalej stał . Żeby to naprawic wystarczy zrobic reload scripts
tez tak mam . za to w grze tak nie bedzie po ponowne wejscie do misji jest jak włączenie od początku misji czyi też reload script się automatycznie robi .
NIE WIEM CZY COŚ Z TEGO ZROZUMIAŁEŚ BO TROCHE POKRĘCIŁEM xD
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Disturbed dnia Wto 9:22, 08 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Śro 12:01, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
W każdym bądź razie błąd ten występuje TYLKO w edytorze, co nie przeszkadza.
Tak btw jest dostępny naprawiony skrypt dzięki czemu problem znika.
EDIT:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zastępujesz oryginalny plik tym i po problemie. Dodatkowo zmniejsza zużycie CPU, do tego dochodzi jeszcze masa innych poprawek.
Mam nadzieję że się przyda.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Śro 17:31, 09 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 16:59, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Dzięki Disturbed, post zasługuje na pochwałe.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:53, 12 Wrz 2009 Temat postu: |
|
Tools -> Reload scripts, na wolniejszych komputerach to czasochłonna operacja dlatego też warto użyć dwóch innych opcji:
1. Zaznaczamy postacie, budynki lub inne obiekty w których 'naruszyliśmy' fizykę, następnie wybieramy:
Modfiy -> Physics -> Reset Physic State
2. Podobnie jak w pkt 1. zaznaczamy obiekt, ale tu już indywidualnie w RollupBar, szukamy ikonki Reload Script:
[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|