Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pon 16:58, 25 Lip 2011 Temat postu: Samochodzący Minigun |
|
Hej! Czy jest jakiś sposób żeby minigun działał sam ,czyli bez np Jecka albo Jakichś ludków z AI ,po prostu żeby chodził sam. Proszę o szybką odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 13:56, 26 Lip 2011 Temat postu: |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Tam znajdziesz Sentry Gun.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Wto 14:52, 26 Lip 2011 Temat postu: |
|
Nie umiem się takim czymś obsługiwać.
Mógłbyś mi wytłumaczyć jak to zrobić ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Wto 15:11, 26 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Wto 15:35, 26 Lip 2011 Temat postu: |
|
W środku jest instrukcja...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Wto 15:45, 26 Lip 2011 Temat postu: |
|
Ale niestety po Angielsku ,no proszę pomóż ,nie znam się na angielskim.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 16:46, 02 Sie 2011 Temat postu: |
|
Wróciłem. Na kolonii byłem. Przed chwilą wróciłem.
A co do tematu.
Tłumaczenie:
Ten pakiet obejmuje:
- Montaż poprawy skrypt broni: możliwość dołączania samodzielny podmiot jako "płyta tarczy" do montażu broń.
- Działo obronne z możliwością mieć takie "płytki tarczy".
- Podstawowe wieży pliku modelu tarczy (utworzona / uw odwzorowany w Blenderze).
- Automatyczne wieży pliku modelu gib (zmodyfikowany w Blenderze).
BASIC REWOLWER:
Instrukcja:
- Stosowanie tych skryptów / modeli w mod.
W edytorze SandBox:
1. Umieść podstawową jednostką, lub niszczyć jednostki do mapy. Ustaw jako model płyty tarczy do wykorzystania w wieży.
(Obiekty / broni / turret_shield_generic.cgf jest wliczony w cenę)
2. Następnie umieść montowane broni. Zrób to pozycji i kątów być takie same, jak wieża tarczy podmiot, który właśnie utworzyłeś.
3. Idź do Właściwości montowane jednostki broni, znaleźć "CAP_EntityName" pole i podać dokładną nazwę podmiotu, wieży tarczy właśnie utworzony, wpisując jego nazwę w tej dziedzinie.
4. DONE! Masz tarczy dołączone do montażu broń.
Pistolet automatyczny SENTRY:
Jak to zrobić z Gun Sentry?
Nie zapomnij się zarejestrować Działo obronne jako podmiot ClassRegistry.lua poprzez umieszczenie następującej linii wewnątrz ClassRegistry.lua:
{"Gracz", "SentryGun" 801, "AI / SentryGun.lua"},
Liczba 801 może się różnić, ale nie może być taka sama jak liczba innych linii!
Jeśli masz już podobny ciąg wewnątrz ClassRegistry.lua, nie należy się tej linii po raz drugi!
--------------
W Sandboxie.
1. Tak samo jak w 1. (Tak jak w instrukcji powyżej).
2. Idź do Bar Rollup, Pick AI / SentryGun, umieścić go na mapie. Zrób to pozycji i kątów być takie same, jak wieża tarczy podmiot, który właśnie utworzyłeś.
3. Idź do właściwości podmiotu Działo obronne, znaleźć "CAP_EntityName" pole i podać dokładną nazwę podmiotu, wieży tarczy właśnie utworzony, wpisując jego nazwę w tej dziedzinie.
4. DONE! Masz tarczy dołączone do Gun Sentry.
Zapraszamy do korzystania wszystko wliczone w tym archiwum:)
MIXER
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|