Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Trigeny dziwny błąd

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Sztuczna inteligencja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Pią 16:18, 12 Lis 2010 Temat postu: Trigeny dziwny błąd

Nie pamiętam czy gdzieś już o tym pisałem ale ustawiam sobie mutanty typu-mutant chipm i jak do nich podchodzę do rozbiegają się na wszystkie strony o co tu caman Question Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Pią 17:28, 12 Lis 2010 Temat postu:

O ile pamiętam standardowo mają wybrany character który już nie istnieje, więc musisz po prostu wybrać inny np. MutantAbberation.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Nie 19:53, 14 Lis 2010 Temat postu:

O nie! co za denerwujący błąd . Jak zrobiłem swoją mapkę i ją zapisałem .Przed zapisaniem wszystko było dobrze a jak ją potem znowu włączam to jak podchodzę do tych trigenów to latają na wszystkie strony omijając mnie Sczekus pomóż Sad .Proszę o bardzo szybką odpowiedź Crying or Very sad Sad

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Nie 19:55, 14 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arcadius113




Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 15:08, 18 Lis 2010 Temat postu:

Generate surfaceTexture

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Czw 15:11, 18 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Czw 17:30, 18 Lis 2010 Temat postu:

tylko tyle?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Czw 17:34, 18 Lis 2010 Temat postu:

i nadal to samo a pochwaliłem dla tego że najemnicy tak już nie biegają przynajmniej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Czw 22:53, 18 Lis 2010 Temat postu:

arcadius113 napisał:
Generate surfaceTexture

Nie... na 100%

Tak btw. to problem został rozwiązany(?).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Czw 22:54, 18 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bołmen




Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Far Cry

PostWysłany: Sob 9:46, 27 Lis 2010 Temat postu:

jasne dzięki tobie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Sztuczna inteligencja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin