Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 16:18, 12 Lis 2010 Temat postu: Trigeny dziwny błąd |
|
Nie pamiętam czy gdzieś już o tym pisałem ale ustawiam sobie mutanty typu-mutant chipm i jak do nich podchodzę do rozbiegają się na wszystkie strony o co tu caman
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 17:28, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
O ile pamiętam standardowo mają wybrany character który już nie istnieje, więc musisz po prostu wybrać inny np. MutantAbberation.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Nie 19:53, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
O nie! co za denerwujący błąd . Jak zrobiłem swoją mapkę i ją zapisałem .Przed zapisaniem wszystko było dobrze a jak ją potem znowu włączam to jak podchodzę do tych trigenów to latają na wszystkie strony omijając mnie Sczekus pomóż .Proszę o bardzo szybką odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Nie 19:55, 14 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
arcadius113
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Czw 15:08, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
Generate surfaceTexture
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez arcadius113 dnia Czw 15:11, 18 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Czw 17:30, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
tylko tyle?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Czw 17:34, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
i nadal to samo a pochwaliłem dla tego że najemnicy tak już nie biegają przynajmniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 22:53, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
arcadius113 napisał: | Generate surfaceTexture |
Nie... na 100%
Tak btw. to problem został rozwiązany(?).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KT/Szczekus dnia Czw 22:54, 18 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Sob 9:46, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
jasne dzięki tobie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|