Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Czw 14:26, 11 Lis 2010 Temat postu: Błąd (znikające objekty) |
|
czemu jak patrze z góry to rośliny i obiekty mi wszystkie znikają??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bołmen dnia Czw 14:45, 11 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
KT/Szczekus
****Administrator****
![****Administrator**** ****Administrator****](http://img136.imageshack.us/img136/285/adminga0.jpg)
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 20:31, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
Za dużo obiektów na raz na ekranie, ponad 4096 żeby być dokładnym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Czw 22:14, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
Kurcze heh Muszę ograniczyć roślinność .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
KT/Szczekus
****Administrator****
![****Administrator**** ****Administrator****](http://img136.imageshack.us/img136/285/adminga0.jpg)
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Czw 22:16, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
wystarczy ustawić im aby po odejściu na pewną odległość zmieniały się w stripe`y. Wtedy będą tylko płaską teksturą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
Disturbed
Specjalista
![Specjalista Specjalista](http://farcry.gry-online.pl/rangi/specjalista.png)
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pią 10:20, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
Skoro o tym mówimy to jaki parametr za to odpowiada?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
KT/Szczekus
****Administrator****
![****Administrator**** ****Administrator****](http://img136.imageshack.us/img136/285/adminga0.jpg)
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 12:37, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
'StripeDistRatio'- Określa w jakiej odległości gracza od danej roślinki zamienia się ona w zwykły plane z teksturą. Musi być mniejsze od 'MaxViewDistRatio'. Do tego mamy jeszcze 'StripeTexRes 'czyli rozdzielczość wygenerowanej tekstury 'strajpa', ale na razie możecie zostawić to na 0, edytor sam sobie wybierze właściwą.
Trzeba upewnić się czy na samym dole w opcjach jest zaznaczone pole 'UseStripes'.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
|