Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 15:36, 06 Mar 2008 Temat postu: Edycja kampanii |
|
Chciałbym sobie po pawic kampanię w grze tzn. pododawać gdzie niegadzie jakieś auta lub lotnie jak to zrobić bo jak wczytam mapę i ją potem zapiszę to w kampanii nie ma zmian.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
JackGTA
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:43, 06 Mar 2008 Temat postu: |
|
Musisz zrobić to:
File>Generate Surface Texture
Jeśli nie masz ShaderModel 2.0 w karcie graficznej, lub nie masz dobrych cieni to licz się z tym, że będziesz miał brzydkie cienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sniper
Administrator forum
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:55, 06 Mar 2008 Temat postu: |
|
JackGTA napisał: | File>Generate Surface Texture |
Ale nie warto tego robić co chwilę, bo to proces długi i wymagający cierpliwości. Lepiej zrobić tak:
- przerabiamy sobie mapkę, spokojnie ją edytujemy i modyfikujemy, co jakiś czas zapisując projekt.
- gdy np: zrobimy:
a) nowe drzewka albo coś jakąś górkę - to bierzemy /tools/reload terrain
b) jakąś misję, dźwięki na mapie albo sztuczną inteligencję - to dajemy /tools/reload scripts
c) malujemy textury lub chcemy przeładować cienie - to /tools/reload textures/shaders
d) gdy wstawiamy jakieś obiekty - /tools/reload geometry
I tym podobne! Po co co chwilę robić długi proces eksportu całej mapy jak można robić niektóre przydatne rzeczy!
Zaletą edytora jest to że to co widzimy - tak będzie w grze - służy do tego skrót CTRL+G lub /Game/Switch to Game/ i na bieżąco edytujemy i poprawiamy nasze błędy!
No i gdy w końcu chcemy sobie na mapce pograć lub pokazać ją innym, albo wrzucić na serwer dajemy:
File>Generate Surface Texture
i kopiujemy nasz skrypt z misjami do folderu z grą. Możemy również dać własny ekran wczytywania. Robimy jakiegoś screnna i dajemy mu wielkość 1024x1024 (panoramiczny) lub 1024x768 , zapisujemy jako obrazek .JPEG i dajemy nazwę:
loadscreen_xxxxx
jeśli nasza mapka nazywa się np: Forest to nazywamy loadscreen_Forest
Post został pochwalony 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Śro 13:28, 12 Sie 2009 Temat postu: |
|
Po dodaniu pojazdów nie trzeba przecież generować tekstur, bo nie rzucają lightmapy.
Po każdej zmianie jaką dokonasz wystarczy File->Export to engine(trwa to kilka sekund a nie minut jak przy generowaniu tekstur...) i zapisanie mapy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|