Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Edycja kampanii

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Teren, Tekstury i Oświetlenie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 15:36, 06 Mar 2008 Temat postu: Edycja kampanii

Chciałbym sobie po pawic kampanię w grze tzn. pododawać gdzie niegadzie jakieś auta lub lotnie jak to zrobić bo jak wczytam mapę i ją potem zapiszę to w kampanii nie ma zmian.
Powrót do góry
JackGTA
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:43, 06 Mar 2008 Temat postu:

Musisz zrobić to:

File>Generate Surface Texture

Jeśli nie masz ShaderModel 2.0 w karcie graficznej, lub nie masz dobrych cieni to licz się z tym, że będziesz miał brzydkie cienie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sniper
Administrator forum
Administrator forum



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:55, 06 Mar 2008 Temat postu:

JackGTA napisał:
File>Generate Surface Texture


Ale nie warto tego robić co chwilę, bo to proces długi i wymagający cierpliwości. Lepiej zrobić tak:

- przerabiamy sobie mapkę, spokojnie ją edytujemy i modyfikujemy, co jakiś czas zapisując projekt.
- gdy np: zrobimy:
a) nowe drzewka albo coś jakąś górkę - to bierzemy /tools/reload terrain
b) jakąś misję, dźwięki na mapie albo sztuczną inteligencję - to dajemy /tools/reload scripts
c) malujemy textury lub chcemy przeładować cienie - to /tools/reload textures/shaders
d) gdy wstawiamy jakieś obiekty - /tools/reload geometry

I tym podobne! Po co co chwilę robić długi proces eksportu całej mapy jak można robić niektóre przydatne rzeczy!

Zaletą edytora jest to że to co widzimy - tak będzie w grze - służy do tego skrót CTRL+G lub /Game/Switch to Game/ i na bieżąco edytujemy i poprawiamy nasze błędy!

No i gdy w końcu chcemy sobie na mapce pograć lub pokazać ją innym, albo wrzucić na serwer dajemy:

File>Generate Surface Texture

i kopiujemy nasz skrypt z misjami do folderu z grą. Możemy również dać własny ekran wczytywania. Robimy jakiegoś screnna i dajemy mu wielkość 1024x1024 (panoramiczny) lub 1024x768 , zapisujemy jako obrazek .JPEG i dajemy nazwę:

loadscreen_xxxxx

jeśli nasza mapka nazywa się np: Forest to nazywamy loadscreen_Forest


Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KT/Szczekus
****Administrator****
****Administrator****



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 101 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");

PostWysłany: Śro 13:28, 12 Sie 2009 Temat postu:

Po dodaniu pojazdów nie trzeba przecież generować tekstur, bo nie rzucają lightmapy.
Po każdej zmianie jaką dokonasz wystarczy File->Export to engine(trwa to kilka sekund a nie minut jak przy generowaniu tekstur...) i zapisanie mapy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.sandbox.fora.pl Strona Główna -> [FC]Teren, Tekstury i Oświetlenie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin