Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kien
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:25, 03 Lip 2010 Temat postu: Generate surface texture nie działa |
|
Nie wiem skąd się wziął ten problem. Jad wybieram tę opcję, to się ładuje, ale potem się zatrzymuje w środku ładowanie. Tak jest w tylko jednej mapie. Próbowałem ją zapisać na innych, ale problem nie zniknął. Mam nadzieję, że dostane odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
KT/Szczekus
****Administrator****
![****Administrator**** ****Administrator****](http://img136.imageshack.us/img136/285/adminga0.jpg)
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Sob 18:33, 03 Lip 2010 Temat postu: |
|
Hmm... spróbuj dać niższą rozdzielczość tekstur przy generowaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
Kien
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:58, 04 Lip 2010 Temat postu: |
|
Nie pomogło. Znowu to samo. A da się skopiować coś z jednej mapki i wkleić do drugiej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
KT/Szczekus
****Administrator****
![****Administrator**** ****Administrator****](http://img136.imageshack.us/img136/285/adminga0.jpg)
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Nie 12:12, 04 Lip 2010 Temat postu: |
|
Nigdy nie spotkałem się z czymś takim. Podeślij mapkę do mnie a zobaczę co jest nie tak. Spakuj ją winrar`em i upnij na [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
Kien
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:54, 04 Lip 2010 Temat postu: |
|
Wielkie dzięki, za chwile podam link
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kien dnia Nie 20:30, 04 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
KT/Szczekus
****Administrator****
![****Administrator**** ****Administrator****](http://img136.imageshack.us/img136/285/adminga0.jpg)
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pon 0:12, 05 Lip 2010 Temat postu: |
|
No, teraz wszystko stało się jasne. Generowanie tekstur działa jak należy, a przynajmniej się stara bo przy takiej ilości obiektów jest to ciężkie do przetrawienia.
Na twojej mapie znajduje się za dużo obiektów które rzucają lightmapę, czyli trawy których jest w sumie 321492. To o ponad połowę za dużo jak na naszego staruszka jakim jest CE1.
A tak swoją drogą trawa nie może rzucać żadnych cieni:P. Wystarczy że odznaczysz tę opcję.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
Kien
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:18, 05 Lip 2010 Temat postu: |
|
Mógłbyś jeszcze sprawdzić, czy ASSAULT jest dobrze zrobiony?
Jest jeszcze 1 problem. Jak usuwam trawę to też nie wyrabia i się zawiesza...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kien dnia Wto 12:12, 06 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/bLock/images/spacer.gif) |
|