Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Pią 17:48, 03 Gru 2010 Temat postu: kilka pytań o teren i nie tylko |
|
I- Jaka najlepsza będzie tekstura gór i jaki jej detal
II-Trawa-Sczekus mówił że na mojej mapce się głupio chodziło po trawie ale nie wiem co miał na myśli więc jakaś fajna tekstura do trawy jaka by była?
III-Wulkan-jak zrobić z ternu taki sam wulkan jak to w misji Dam?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Disturbed
Specjalista
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Know How*
|
Wysłany: Pią 18:53, 03 Gru 2010 Temat postu: |
|
1. i 2.
Aby mieć dobre tekstury i się przy tym tak nie męczyć (nie wspominając o możliwości wystąpienia błedu) wejdź w jakąś mapkę, w której są tekstury pasujące do twojej mapki lub takie, które ci się podobają.
Kliknij na szarą ikonkę "texture" i kliknik file/export.
Tak samo zrób z surface types (edit surface types) wejdź w to i kliknij export
Oba pliki zapisz w dowolnym miejscu.
Wejdź w swoją mapkę, wejdź w "texture" i kliknij Import.
Tak samo zrób z surface types. (Wczytaj te 2 pliki)
PAMIĘTAJ!!! Kiedy wczytasz textury i zrobisz generate surface texture to nie dodawaj lub nie edytuj dodanych wcześniej tekstur z pliku. Jeżeli to zrobisz może nastąpić błąd i nie wczytasz swojej mapy.
3.Wejdź w terrain, pojawi się okno.
Obok pędzelka i zielonej górki masz taki szary "kłębuszek" ;p
Kliknij na niego i zacznij rysować np kulkę (jeżeli wulkan ma być okrągły)
Kliknij 'OK' - na mapie powinna pojawić się szpiczasta góra z pocharatanymi krawędziami.
Wejdź w Rollup bar / terrain / modify / flatten.
Ustaw wysokość trochę mniejszą niż wysokość góry i na samym środku zrób dziurę. Będzie to wyglądało jak krater.
Jeżeli chesz możesz jeszcze zrobić zbocza różnej wysokości używając "Flatten" ale to zależy od ciebie zo zrobisz.
PEACE!
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
KT/Szczekus
****Administrator****
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 101 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: System:GetWorldByname("CryEngine_1");
|
Wysłany: Pią 19:09, 03 Gru 2010 Temat postu: |
|
"SZCZEKUS" k****...
On topic:
Dziwnie się chodzi po trawie bo nie masz materiału, pisałem Ci to już chyba ze 3 razy, w sumie tyczy się to nie tylko trawy a każdej tekstury.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bołmen
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 489
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Far Cry
|
Wysłany: Sob 21:00, 11 Gru 2010 Temat postu: |
|
A jak te zbocza fajnie zrobić??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|